  • 21. Data: 2019-04-27 12:27:04
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: b...@g...com

    pożyteczny głupek Jacek Maciejewski napisał:

    > Jacek
    > Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

    Oglądał performęs z 2012r?
    Niech uważa, bo dysonansa może załapać ostrego:
    https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg&bpctr=15
    56361175

    kawałek stenogramu umieszczonego w art. forsa na restytucje na stronie forbes
    link nieaktywny
    https://m.neon24.pl/addb248f303017037aa9f62123f97509
    ,14,0.jpg

    Więcej takich Placków Jacków w PL, wincyj!

  • 22. Data: 2019-04-27 12:37:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 11:49:22 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ciekawe co widzisz złego w oddaniu zawłaszczonego przez nas po
    > humanitarnej katastrofie cudzego mienia?

    Mówisz o tym "mieniu" co przestało istnieć po,
    jak to ująłeś, "humanitarnej katastrofie"?

    A znasz...
    "Przypowieść o Gdańskiej Kamienicy"?

    Stała sobie w mieście kamienica,
    prawie pusta
    bo byli właściciele sprzedali ją,
    a sami spierdolili do Argentyny[*].

    Kamienica w wyniku działań zaczepnych
    "cechu malarzy" zamieniała się kupę cegieł.
    Potem została odbudowana w czynie społecznym
    i stoi do dzisiaj.

    Problem polega na tym, że we właściwych dokumentach
    nie znalazł się wpis mówiący o sprzedaży/zakupie,
    gdyż działania "cechu malarzy", skutecznie to
    uniemożliwiły.

    Kilka lat temu zjawili się ci "ocalali z" Argentyny
    i zażądali zwrotu tejże kamienicy... .

    Takich kamienic w Polsce są tysiące.

    No niestety... mieli pecha... .
    ;)

    Szkoda.

    --
    Dzięki czemu ich potomkowie uważają się
    [proszę się złapać krzeseł]

  • 23. Data: 2019-04-27 12:46:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 03:20:42 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > Dlatego że:
    > nieruchomości zostały odbudowane przez roboli i jedyne co można zwrócić
    > to grunt, ew. ekwiwalent za grunt.
    W znacznym stopniu nieruchomości pożydowskie przetrwały wojnę, czego nie
    można powiedzieć o Żydach. Zostały zajęte prawem kaduka przez Polaków.
    Należało by zwrócić wartość nieruchomości w chwili przejmowania a nie w
    chwili kiedy po kilkudziesięciu latach została ze szczętem
    wyeksploatowana. Po cenie jaka wtedy obowiązywała z uwzględnieniem
    procentów. I zrobić to od razu a nie zmiatać pod dywan.

    > Co mogło być zwrócone na spadkobiercę (150 letniego hi hi)
    > już dawno zwrócone zostało, teraz jest bój o resztę wg. deklaracji terezińskiej:
    Ironizujesz bezpodstawnie, spadkobiercy o ile przetrwali holocaust mają
    swoich zstępnych w kolejnych pokoleniach.

> [...]
    > Holokaustu (Shoah) dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
    > spadkobierców lub ich następców, w drodze albo restytucji in rem
    > albo rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w sprawiedliwy,
    > wszechstronny i niedyskryminacyjny sposób, zgodny z prawem krajowym i
    > odpowiednimi regulacjami, jak również umowami międzynarodowymi. Proces
    > takiej restytucji lub rekompensaty powinien być szybki, prosty,
    > dostępny, transparentny i
    > ani uciążliwy ani kosztowny dla osoby występującej z roszczeniem; oraz
    > zauważamy inną pozytywną legislację w tej dziedzinie.
    Jak najbardziej.

    > Humanitarnej katastrofie? O czym bąbel gadasz?
    O wojnie i ludobójstwie na Żydach. Uważasz że to nie katastrofa
    humanitarna?

    > Stany zjednoczone nie zamierzają oddawać ziem zagarniętych indiańcom,
    > ani izrael nie zamierza oddawać ziem i nieruchomości po wygnanych
    > muzułmanach (600-800tysiącach). PL już oddała znacznie więcej niż Izrael
    > muzułmanom czy usa indiańcom.
    I ty uważasz że dobrze robią? Czy jeśli ktoś kradnie to usprawiedliwia
    twoją kradzież?

    > Robisz Pan za użytecznego idiotę, niestety groźnego dla innych.
    Po prostu nie zaślepia mnie uprzedzenie antyżydowskie jakiego jesteś
    przykładem. Chcesz rozmawiać, to powściągnij emocje a sięgnij po
    argumenty.

  • 24. Data: 2019-04-27 12:47:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 03:27:04 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > pożyteczny głupek Jacek Maciejewski napisał:

    Sam sobie wystawiasz laurkę.

  • 25. Data: 2019-04-27 12:49:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 08:02, dantes pisze:

    > Z powyższego wynika zatem, że jesteś tym "co czytał"
    > poproś kolegę... tego "co pisał"
    > aby Ci wypełnił "okienko"
    > w przeglądarce Woojka w goglach.

    Dobrą praktyką i od wielu lat preferowaną jest, by ten, co chce być
    zrozumiany pisał to tak, by było wiadomo, o co mu chodzi, a nie by
    wszyscy wokół musieli zgadywać i szukać w Google.

  • 26. Data: 2019-04-27 12:52:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 12:37:02 +0200, dantes napisał(a):

    > A znasz...
    > "Przypowieść o Gdańskiej Kamienicy"?

    Ciekawa etyka. Ponieważ jacyś oszuści próbowali coś wyłudzić, to znaczy
    ze cała nacja składa się z oszustów. I cośmy jej zabrali to słusznie
    nasze.

  • 27. Data: 2019-04-27 12:52:25
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 12:49:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dobrą praktyką i od wielu lat preferowaną jest, by ten, co chce być
    > zrozumiany pisał to tak, by było wiadomo, o co mu chodzi, a nie by
    > wszyscy wokół musieli zgadywać i szukać w Google.

    Ile Ty masz lat?

  • 28. Data: 2019-04-27 13:03:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 12:52:06 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ciekawa etyka. Ponieważ jacyś oszuści próbowali coś wyłudzić, to znaczy
    > ze cała nacja składa się z oszustów. I cośmy jej zabrali to słusznie
    > nasze.

    Jakoś tak dziwnie się składa, że
    jak to ująłeś "jacyś oszuści"
    co to "próbowali coś wyłudzić"
    należą do "nacji", która wg Ciebie składa się "z oszustów".

    Na dodatek Ty, wspólnie z niewiadomo kim...
    "cos im już zabraliście" i jak twierdzisz "słusznie"
    bo to "wasze".

    Rzeczywiście... ciekawa etyka.

  • 29. Data: 2019-04-27 13:14:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 12:46, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    > wyeksploatowana. Po cenie jaka wtedy obowiązywała z uwzględnieniem
    > procentów. I zrobić to od razu a nie zmiatać pod dywan.

    o żydo-komunie najwyraźniej Jcek nie słyszał, Jcek nie słyszał, że
    polskich patriotów jego krewniacy skazywali w procesach
    kiblowych:)))))))))))))

    > Ironizujesz bezpodstawnie, spadkobiercy o ile przetrwali holocaust mają
    > swoich zstępnych w kolejnych pokoleniach.

    Jcek uważa że będzie żył 150 lat a nawet więcej, tylko że rzeczywistość
    skrzeczy:)))))))))

    > Jak najbardziej.

    > O wojnie i ludobójstwie na Żydach. Uważasz że to nie katastrofa
    > humanitarna?

    Jcek zapomina, że największe straty na drugiej wojnie ponieśli Polacy,
    do tej pory nikt Polakom nie wypłacił odszkodowań

    > I ty uważasz że dobrze robią? Czy jeśli ktoś kradnie to usprawiedliwia
    > twoją kradzież?

    Jcek uważa, że USA skoro nie zwróciły zagrabionej ziemi dla Indian to
    mają prawo domagać się ziemi od Polski:))))))))))))

    > Po prostu nie zaślepia mnie uprzedzenie antyżydowskie jakiego jesteś
    > przykładem. Chcesz rozmawiać, to powściągnij emocje a sięgnij po
    > argumenty.

    Jcek to Jcek, żadna siła argumentu go nie przekona, przekona Jcka tylko
    argument siły:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 30. Data: 2019-04-27 13:16:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 12:27, b...@g...com pisze:

    > Oglądał performęs z 2012r?
    > Niech uważa, bo dysonansa może załapać ostrego:
    > https://www.youtube.com/watch?v=btBvUbaRXVg&bpctr=15
    56361175

    (((Globalists))) discuss how to subvert Poland and destroy the Polish people
    Francis Folger

    ano, kombinują jak kuń pod górę:)))))))))))

> [...]
    > https://m.neon24.pl/addb248f303017037aa9f62123f97509
    ,14,0.jpg

    > Więcej takich Placków Jcków w PL, wincyj!

    e tam wiadomo , że Jcek to nie jest jego prawdziwe imię, a Maciejew to
    nie jest jego prawdziwe nazwisko:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"