  • 11. Data: 2010-01-15 07:10:32
    Temat: Re: BSA
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 02:08, Jacek_P pisze:

    > Jak to bylo z owatowaniem linuksow?

    Nic nie było - urban legend.

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-01-15 07:43:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 14-01-2010 21:27, Jacek_P pisze:

    > c) BSA dysponuje jakimis dowodami i wejdzie w asyscie policji z
    > nakazem prokuratora (rzadziej stosowane), albo w asyscie kontroli
    > UKS, co boli wyjatkowo: procz normalnych sankcji dowalaja jeszcze
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    > sankcje za VAT od softwaru bez licencji.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A możesz wskazać przepis, na podstawie którego wysnułeś taką porażającą
    tezę????

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2010-01-15 08:14:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 16:25:00 -0600, witek napisał(a):

    > oni to robią od końca.
    > zawiadamiają policję w imieniu twórcy oprogramowania, ta wchodzi
    > przybierajac sobie BSA jako asystującego. wolno im, a co.

    No właśnie zastanawiam się dlaczego mogą. KPK i pr.aut. mówi o udziale
    organizacji społecznych (zresztą ta druga o udziale OZZ). A BSA to takie
    nie wiadomo co.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2010-01-15 08:56:19
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Narazka napisal:
    (...)

    Tak z ciekawosci... w jaki sposob sprawdzaja czy soft jest legalny czy nie?

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 15. Data: 2010-01-15 08:58:48
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maddy napisal:
    > A możesz wskazać przepis, na podstawie którego wysnułeś taką porażającą
    > tezę????

    A jak to bylo z VAT-em od nieodplatnie uzyskanych programow?
    Urban legend czy jednak pulapka ustawowa?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-01-15 09:11:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 09:56:19 +0100, FlashT napisał(a):

    > (...)
    >
    > Tak z ciekawosci... w jaki sposob sprawdzaja czy soft jest legalny czy
    > nie?

    Przypiekanie rozżarzonym żelazem, żelazna dziewica, łamanie kołem...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2010-01-15 09:18:02
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Tak z ciekawosci... w jaki sposob sprawdzaja czy soft jest legalny czy
    > nie?

    to ty im masz udowodnic ze masz legalny
    a jak nie chcesz to szukaja sami co tam jeszcze pokitrasz po dysku

    pierwszym i podstawowym dowodem jest...faktura

  • 18. Data: 2010-01-15 10:20:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 15-01-2010 09:58, Jacek_P pisze:

    > A jak to bylo z VAT-em od nieodplatnie uzyskanych programow?

    Nie było.

    > Urban legend czy jednak pulapka ustawowa?

    GP bardzo dawno temu opisała JEDEN przypadek gościa, który wpisał Linuxa
    do ewidencji WNiP z wartością zero - gdyby tego nie zrobił US by w ogóle
    nie wiedział jakiego oprogramowania używa. I wcale by się tym nie
    zainteresował.
    Ale jak już miał podane na tacy, chciał od tego naliczyć dochodowy (nie
    VAT! nie ma podstaw - VAT co najwyżej mógłby zapłacić "darczyńca" którym
    jest.. no właśnie? kto?) ale sprawa upadła.

    To jest jedyny udokumentowany przypadek czepiania się darmowego
    oprogramowania.

    Reszta to ploty, i do tego zniekształcone nie do poznania.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 19. Data: 2010-01-15 11:00:27
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Sty, 10:11, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Fri, 15 Jan 2010 09:56:19 +0100, FlashT napisa (a):

    > Przypiekanie roz arzonym elazem, elazna dziewica, amanie ko em...
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Dlatego wlasnie zabieraja ze soba ludzi z BSA. Ze niby oni moga
    sprawdzic "u siebie" ilosc licencji, rodzaj, numer seryjny itp.

  • 20. Data: 2010-01-15 12:08:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Dokładnie taką akcję prowadzi teraz BSA - z jedną uwagą.
    >
    > To jest typowy druk bezadresowy ale spersonalizowany ...

    Druk ... ale czego ?! Oferta handlowa ?! Czego ?!