  • 11. Data: 2022-01-03 18:56:14
    Temat: Re: BOA
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też do końca nie wiem. Tak to wygląda jakby chcieli mu pozostawić
    > decyzję :)

    Ale że tak oficjalnie przełożony decyduje czy zamieść sprawę czy jechać
    oficjalnie? W sumie obecnie nic mnie już w kulsonerii nie zdziwi...

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2022-01-03 18:57:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2022 o 11:51, Olin pisze:

    > No ale czego się właściwie spodziewać?

    No czegoś mniej... idiotycznego.

    > Sam pisałeś, że po zdjęciu
    > munduru trudno odróżnić ich od osiedlowych dresów.

    No więc właśnie się dlatego finezji tej sytuacji dziwę.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2022-01-04 10:54:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 3 Jan 2022 18:57:34 +0100, Shrek napisał(a):

    > No więc właśnie się dlatego finezji tej sytuacji dziwę.

    Do BOA chyba nie biorą byle kogo, więc chłop kombinował z pudełkami.
    Grupowy kulson po prostu schowałby wiertła pod kurtkę, a złapany
    tłumaczyłby, że umieściły je tam służby obcego państwa, tylko nie wiadomo
    którego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2022-01-04 18:44:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.01.2022 o 10:54, Olin pisze:

    > Do BOA chyba nie biorą byle kogo, więc chłop kombinował z pudełkami.

    No właśnie wychodzi na to, że jego tam za karę wysłali. Za molestowanie.
    Przypomina ci to coś?:) No i tak wykombinował, że za piątaka będzie miał
    w chuj kłopoty (choć w sumie sądzę, że tak naprawdę to za co innego).

    --
    Shrek