  • 1. Data: 2006-10-14 15:07:40
    Temat: Automatyczny marketing bezpośredni przez telefon ... c.d.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Kolejny odcinek z tytułowego spamu. Poprzedni napisałem 30.sierpnia.
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/279e9
    ace8e1e072c?hl=pl

    Właśnie odebrałem kolejny list z UKE.
    Po kontroli UKE w firmie MNI nasuwa się wniosek: "i co mi pan
    zrobi? :-P"

    W skrócie.
    Umowę usług na zlecenie MNI przeprowadziła firma Inter Kontakt
    Sp. z o.o. z Warszawy. Wyjaśnienia złożone przez obie firmy są
    jednoznaczne i łżące. Mianowicie wg kontrolowanych automat
    wybierał numer, pracownik witał się z osobą odbierającą i
    przełączał na automatyczną informację. Wobec tego działanie takie
    nie jest używaniem automatycznych systemów wywołujących i jako
    takie nie narusza ustawy.
    UKE stwierdza też, że nie można stwierdzić w tym wypadku
    naruszenia przepisu. Dziękują także za zgłoszenie i będą
    podejmować kroki mające na celu ukrócenie niezgodnych z prawem
    praktyk. (To było złamanie ustawy, czy nie? ;-) Bo po co by mi
    się tłumaczyli ze swoich przyszłych planów :-) )

    Wniosek nasuwa się taki, że w tej sytuacji definitywnie
    wyczerpuje się możliwość dalszego prowadzenia sprawy. Ale i tak w
    końcu MNI czy inny łgarz kiedyś wpadnie ;-)

    W miarę możliwości odpowiem w ciągu 1-2 dni. Teraz jestem dość
    zajęty.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: na Onet czasem listy nie dochodzą !!!