  • Data: 2011-04-26 19:56:59
    Temat: Automatyczne przedluzenie umowy na dostep do internetu
    Od: "depesz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy taki zapis w regulaminie swiadczenia uslug providera internetowego jest
    zgodny z prawem i nie koliduje z ktoras z klauzul abuzywnych?

    Pkt 1. Okres promocyjny ulega cyklicznemu przedłużeniu na czas określony 6
    miesięcy (Przedłużony Okres Promocyjny),
    liczony od dnia upływu poprzedniego okresu promocyjnego. Uczestnik promocji
    będzie płacił za Usługę promocyjną
    opłatę abonamentową, określoną w Cenniku Promocji w okresie kolejnych
    Przedłużonych Okresów Promocyjnych
    (przyznana ulga stanowi kwotę będącą różnicą pomiędzy standardową opłatą
    abonamentową a promocyjną opłatą
    abonamentową miesięcznie).
    Pkt 2. Uczestnikowi promocji przysługuje prawo rozwiązania Umowy Abonenckiej
    w zakresie Usługi ze skutkiem na
    koniec każdego okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu
    Promocyjnego), za wypowiedzeniem złożonym
    w ostatnim miesiącu danego okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu
    Promocyjnego).

    Pytam, dlatego, ze wraz z koncem miesiaca skonczyla mi sie okresowa umowa na
    internet i w dniu nastepnym zostala automatycznie zawarta nowa, na okres 6
    miesiecy, na niekorzystnych dla mnie warunkach w swietle nowo obowiazujacych
    promocji u tego providera,