  • Data: 2005-10-20 20:55:44
    Temat: Automaty do gry
    Od: "Maria Bień" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, mam sprawdzony już sposób na oszukiwanie automatów do gry (tych
    co stoją w pubach). Można dzięki niemu wygrać trochę gotówki, jednak nie
    chcę łamać prawa, więc mam pytanie: Czy korzystanie z jakichś urządzeń nie
    ingerujących w pracę maszyny jest sprzeczne z prawem? Jeśli tak, to czy
    dotyczy to też automatów z napisem "symulator czasowy" (gdzie niby płacę za
    długość gry, a gram tylko dla rozrywki), albo na takich z napisem "automat
    nie realizuje wygranych pieniężnych", które jak wiadomo i tak wydają
    pieniądze?
    Dodam tylko, że urządzenie to nie ingeruje w pracę maszyny, wystarczy
    trzymać je w ręku.

    pozdrawiam, MB