  • 11. Data: 2005-03-13 15:14:33
    Temat: Re: Aukcja w allegro i problem z lodówką
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Tomasz wrote:

    > a poza tym skoro mówisz że wady są widoczne na zdjeciu to nie
    > opowiadaj ze o nich nie wiedziałeś bo wtedy sobię myślę że coś
    > kręcisz...

    Dzłowieku nie pierdziel głupot. Nie znasz mnie więc daruj sobie takie
    teksty. O wadach NIE WIEDZIAŁEM, pomimo że rzeczywiście jak się
    przyjrzeć to są na zdjęciach. Prosiłem jedynie o paradę prawną,
    ponieważ chcę sprawę zakończyć normalnie. Jeśli nie wiesz nic od strony
    prawa to nic nie mów.

  • 12. Data: 2005-03-14 23:21:04
    Od: "Tomasz" <T...@i...pl>

    dobra spoko nie stresuj sie, przeciez ja tylko zartowałem ;)
    Tomek