  • 1. Data: 2007-02-13 18:19:49
    Temat: Asysta - dobre slowo?
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    Witam,
    Sytuacja: prowadze dzialanosc gospodarcza, zaproponowano mi obsluge dostepu
    do internetu, chodzi o obsluge serwera i rutera, dostawca internetu to netia
    lub tpsa, dokladniej chodzi o urzad.
    Poszukuje odpowiedzi czy slowo asysta w umowie to dobrze dobrane slowo, czy
    zastosowac inne?

    Pozdrawiam
    Saintos

    --
    .. saintos
    .. mail: www.mail2me.z.pl

  • 2. Data: 2007-02-13 18:34:59
    Temat: Re: Asysta - dobre slowo?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    saintos wrote:
> [...]
    > lub tpsa, dokladniej chodzi o urzad.
    > Poszukuje odpowiedzi czy slowo asysta w umowie to dobrze dobrane slowo, czy

    Raczej dokładnie zdefiniuj zakres obowiązków a czy nazwiesz to asysta,
    czy administracja to doprawdy ma to już trzeciorzędne znaczenie.

    Piotrek

  • 3. Data: 2007-02-13 20:04:02
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    Jeśli nie wiesz jak dobrać słowo, to napisz, że poprzez "asystę" strony
    umowy rozumieją .... - i tu dokładny opis tego co masz robić.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 4. Data: 2007-02-13 20:52:46
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> as "Marcin Krzemiński" wrote something
    like...

    > : Jeśli nie wiesz jak dobrać słowo, to napisz, że poprzez "asystę" strony
    > : umowy rozumieją .... - i tu dokładny opis tego co masz robić.

    Dziekuje przedmowcom...

    .. saintos
    .. mail: www.mail2me.z.pl