  • 61. Data: 2003-10-08 21:35:32
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > a...@e...net news:bm1m5r$f0k$1@news.onet.pl

    > ja ;o)

    i ja

    Marek

  • 62. Data: 2003-10-09 01:54:28
    Temat: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: Artur <a...@j...net>

    Ja

    A.

  • 63. Data: 2003-10-09 02:07:15
    Od: Artur <a...@j...net>

    Przyjedz do mnie. Adres znasz bo nie raz podawalem. A poza tym masz w
    domenie oraz moim IP.
    A wiec uzyje twoich slow prawie:
    Przyjedz do mnie, ale zrob to osobiscie, a nie nasylaj wynajetych dresow
    jak to robiles ostatnio.
    Powiem ci, ze jestes burakiem, bez honoru i czci (o jajach nie wspomne
    przez grzecznosc).
    A teraz czekam tydzien (7 dni, jakbys nie wiedzial) na spelnienie grozby
    jakiej sie dopusciles wobec Raf'a, czyli, polamania łap, wybicia zębów
    i... no wlasnie... cos o jajach bełkotałes.

    Czekam! masz siedem dni na spelnienie obietnic czyli: 16 pazdziernika
    2003.

    Przypominam: nie chodzi o dresikow nachodzacych, roznoszacych ulotki i
    wybijajacych szyby w samochodzie, chodzi o to bys przyjechal i mi w
    twarz zameldowal to co wypisujesz o mnie w sieci.
    Dodatkowo masz obowiazek na 6 godzin przed spotkaniem ze mna
    poinformowac mnie, ze jestes gotow. Ten warunek podyktowany jest
    koniecznoscia przygotowania swiadkow z lokalnej komendy Policji oraz
    ekipy, ktora bedzie nagrywac zdarzenie.

    > Tak - on się ośmiesza. Przyszedł jakiś gość do jego ojca, a
    > ten obsrał się, że to ktoś nasłany na niego przeze mnie.

    No coz - zajrzyj do mnie! Warunki znasz!
    Za tydzien o tej porze obwieszcze rezultaty. :-P

    A.

  • 64. Data: 2003-10-09 06:08:06
    Od: "Vejza" <c...@s...tlen.pl>

    Arek wrote:

    > Jakby to był ktoś nasłany przeze mnie to już słowa byś na mój temat
    > nie pisnął, bo łapy miałbyś połamane, zęby wybite i dziękował losowi
    > za całe jaja. Łapiesz? Czy masz zamiar dalej się ośmieszać ?

    A ja? Gdyby ci dreskowie, co zlozyli mi wizyte byli od cIEBIE to tez
    mialabym lapy polamane, zeby wybite i dziekowala losowi za cale... no, jaj
    nie mam, wiec za cos innego? Czy moze nie musze losowi dziekowac tylko
    dlatego, ze im nie otworzylam ;D W koncu jestem dziewczyna z warszawskiej
    Pragi ;)

    A, ze jednak byli od cIEBIE, to wiem i ja i paru panow, wystepujacych
    sluzbowo na niebiesko oraz pewna pani z _wyzszym wyksztalceniem_ prawnym.

    Pozdrawiam reszte
    Iff

    PS. Witam grupe (szkoda, ze w takich okolicznosciach)

    --
    O O @ Vejza \\ /*Anti-Dork Safeguard*/
    |\./| @ Iff \\ /*Protective Incantation*/

  • 65. Data: 2003-10-09 06:11:07