  • Data: 2009-06-23 21:22:27
    Temat: Apteka nie chce oddać recepty
    Od: "Dominika" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, proszę o pomoc.

    wczoraj w aptece chciałam wykupić leki na recepte - konretnie dwa leki na
    jednej recepcie. Jeden mieli od ręki, drugi - jak Pani w aptece zapewniała -
    miał być na następny dzień. W takim razie zostawiłam tą receptę, zapłaciłam
    za ten pierwszy a dzis miałam się zgłosić po drugi lek.

    No i zgłosiłam się - tyle, że okazało się, że apteka jednak mi nie sprzeda
    tego drugiego leku. Podobno nie ma go w hurtowniach.
    Jednakże w innej aptece mogłabym kupić ten drugi lek, bo maja jeszcze
    zapasy. Problem jest w tej recepcie - bez recepty mi go nie sprzedadzą a w
    poprzedniej aptece z kolei nie chcą mi zwrócić tej recepty, bo jeden lek z
    niej wykupiłam. Mają prawo nie oddać? Przeciez sami zapewniali, że ten lek
    będzie, mogli sprawdzić wcześniej. Dlaczego mam teraz ponownie płacić 150 zł
    za kolejną wizytę lekarską, żeby zdobyć drugą receptę?

    Pozdrawiam
    Dom