  • 1. Data: 2003-01-17 13:34:40
    Temat: Apelacja
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    Witam,
    Pytanie jest pewnie banalne - czy ktos kto wyslal apelacje i dostal
    wezwanie do uzupelnienia braku formalnych (przeslanie kopii apelacji ,
    podpisanie apelacji) moze ja jeszcze edytowac ? (wyslac nowa wersje?)

    Pozdr,

    Gacek

  • 2. Data: 2003-01-17 13:46:48
    Temat: Odp: Apelacja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gacek <G...@A...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b090pp$3qb$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
    > wezwanie do uzupelnienia braku formalnych (przeslanie kopii apelacji ,
    > podpisanie apelacji) moze ja jeszcze edytowac ? (wyslac nowa wersje?)

    nie ....moze byc tylko uzupelnienie ....nowa wersja moze byc potraktowana
    jako uzupelnienie ale wtedy znowu dostaniesz pytanie co to jest uzpełnienie
    czy nowa apelacja

    Sandi

  • 3. Data: 2003-01-17 13:59:29
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    potraktowana
    > jako uzupelnienie ale wtedy znowu dostaniesz pytanie co to jest

    Dzieki za odpwiedz.
    No tak, ale nie moglba by to chyba byc nowa apelacja (bo byla by po
    terminie?).

    --
    Pozdrawiam,

    Gacek

  • 4. Data: 2003-01-17 14:21:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gacek <G...@A...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Dzieki za odpwiedz.
    > No tak, ale nie moglba by to chyba byc nowa apelacja (bo byla by po
    > terminie?).

    tak prosze Pana ...

    Sandra