  • 31. Data: 2015-12-23 23:15:20
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.12.2015 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...
    /..../
    > Na razie za bardzo sie nie znalazło...

    A czemu Zoll urządzał sobie turnee po wszelakich telewizjach? Bo mają
    3-4 swoich siepaczy, którzy i tak nie mogą być expertami bo brali udział
    w pracach nad ustawą.

  • 32. Data: 2015-12-23 23:19:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 22:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Co sugerujesz?

    Sugeruję, że zamach na Trybunał popierasz. Byle tylko obsadzić go
    siepaczami Platformy.

  • 33. Data: 2015-12-23 23:20:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2015 o 23:19, Smok Eustachy pisze:

    > Sugeruję, że zamach na Trybunał popierasz. Byle tylko obsadzić go
    > siepaczami Platformy.

    Jesteś bardziej jebnięty od Pawłowicz i bardziej nikczemny od
    Piotrowicza. A to osiągnięcie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 34. Data: 2015-12-23 23:21:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.12.2015 o 18:38, Budzik pisze:

    > Tak, oczywiście...

    Aż się zacytuję:

    Skok PO-Bronka-Rzepińskiego-Zolla na Trybunał.

    Powyżsi funkcjonariusze poprzedniego reżimu postanowili jednak dokonać
    akcji zawłaszczenia Trybunału, nie kontentując się swoimi dziewięcioma
    miejscami. Chodziło im o utrzymanie Trybunału jako ostatniego reliktu
    zdegenerowanej epoki rządów PO. Wysmażyli pospołu nową ustawę, sprzeczną
    zresztą z regulaminem Sejmu. Czyli: procedowanie zgodne z ustawą jest
    złamaniem prawa bo jest niezgodne z regulaminem a procedowanie zgodne z
    regulaminem też jest złamaniem prawa bo jest niezgodne z ustawą. Tak było?

  • 35. Data: 2015-12-23 23:23:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2015 o 23:11, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 21.12.2015 o 18:39, Budzik pisze:
    > /.../
    >>
    > A ja widziałem.
    > http://www.rp.pl/Opinie/312099994-Spor-o-Trybunal-Pr
    ezydent-nie-moze-przyjac-slubowania.html

    > I co?

    "Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    obowiązującą i są ostateczne."

    I wg orzeczenia TK z dnia 3 grudnia odebranie przysięgi przez prezydenta
    RP jest tylko formalnością - prezydent nie jest kompetentny w zakresie
    podważania orzeczeń TK.

  • 36. Data: 2015-12-23 23:27:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2015 o 23:21, Smok Eustachy pisze:

> [...]
    > regulaminem też jest złamaniem prawa bo jest niezgodne z ustawą. Tak było?

    Cytujesz jakąś gadzinówkę czy to twoje osobiste wypociny?

  • 37. Data: 2015-12-23 23:54:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.12.2015 o 23:20, Andrzej Lawa pisze:
    /.../
    > Jesteś bardziej jebnięty od Pawłowicz i bardziej nikczemny od
    > Piotrowicza. A to osiągnięcie.

    Wejdź w siebie i odkryj tam kaczofoba.

  • 38. Data: 2015-12-23 23:55:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 23:12, Marcin N pisze:
    /.../

    > Przecież wiadomo, że nie o TK tu chodzi. To wojna. Wojna polityczna,
    > gdzie nie ma honoru, sprawiedliwości ani lojalności.

    Karolina Lewicka: Trybunał Konstytucyjny to jedna z ostatnich instytucji
    opozycji.

    Jak nie o trybunał?

  • 39. Data: 2015-12-24 00:27:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.12.2015 o 23:23, Andrzej Lawa pisze:
    /.../

    > "Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie
    > obowiązującą i są ostateczne."

    Jak Trybunał uzna, ze jesteś gnybkiem bezmózgiem 130 cm wzrostu to od
    tego nie będziesz tym gnybkiem.Tak jak nie może oceniać Twojej
    gnybkowatości tak uchwały też ni może.

  • 40. Data: 2015-12-24 00:28:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    https://youtu.be/6P2S1lZyNQw