  • 1. Data: 2007-12-18 17:55:05
    Temat: Anulowanie prawa jazdy kat b
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Witam,

    Za co może zostać anulowane prawo jazdy kategorii B z możliwością
    ponownego przystapienia do egzaminu bez wyczekiwania na niego całego
    roku? Pytam z ciekawości, bo o ile sie orientuje za pkty karne odbiera
    się prawo jazdy na rok, tak? A czy można odbierać prawo jazdy w celu
    ponownego odbycia egzaminu państwowego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-19 17:53:48
    Temat: Re: Anulowanie prawa jazdy kat b
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    d.googlegroups.com...
    Witam,

    roku? Pytam z ciekawości, bo o ile sie orientuje za pkty karne odbiera
    się prawo jazdy na rok, tak?

    Slabo sie orientujesz. jak przekroczysz punkty mozesz sie na egzamin zapisac
    od razu. Skad wogole ten idiotyczny pomysl, ze trzeba czekac rok????
    Gdy bedziesz jechal w stanie neitrzezwosci np i dostaniesz zakaz na rok lub
    dluzej, wtedy
    czekasz na mozliwosc przystapieni ado egzaminu.
    Tak wiec masz jusz wszystkie mozliwosci.
    No ewentualnie jeszcze mozesz miec zabrane prawko na pol roku np. (za jazde
    w stanie po spozyciu) - to wtedy po pol roku dostajesz prawko z powrotem bez
    koniecznosci zdawania egzaminu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-12-19 18:16:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Gdy bedziesz jechal w stanie neitrzezwosci np i dostaniesz zakaz na rok
    > lub dluzej, wtedy

    Jeśli na równo rok to obędzie się bez egzaminu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-12-19 19:59:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Nostradamus" <l...@p...fm> wrote
    > Jeśli na równo rok to obędzie się bez egzaminu.

    A od czego zależy czy będzie egzamin, od wielkości zakazu kierowania?

  • 5. Data: 2007-12-19 20:26:33
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > A od czego zależy czy będzie egzamin, od wielko?ci zakazu kierowania?

    tak, jeśli jest do roku nie ma konieczności egzaminu

    KG

  • 6. Data: 2007-12-19 21:03:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote
    > tak, jeśli jest do roku nie ma konieczności egzaminu

    Chyba, że swoim czynem przekroczył stan punkcików, tak?