    From: "Tom" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Antydatowana umowa
    Date: Mon, 22 Aug 2005 06:35:59 +0000 (UTC)

    Chodzi tutaj o umowę przeniesienia majątkowych praw autorskich. Umowa ta z
    dnia 19 grudnia 2003 została sporządzona wg. mnie (jestem tego na 100% pewny)
    około kwietnia/maja 2004 roku. W czerwcu 2004 firma sprzedające te prawa
    została podatna to upadłości w okresie właśnie kwietnia/maja trwał już proces
    przygotowań do upadłości. Jak nietrudno się domyśleć celem tego zabiegu było
    wyprowadzenie majątku i związku z tym podam parę szczegółów i mam pytanie czy
    taka umowa pod względem prawnym i podatkowym jest ważna.

    1) umowa ta nie jest potwierdzona notarialnie
    2) w umowie tej moment przeniesienia praw autorskich został określony datą
    zapłaty (tj. kwiecień 2004), jak na razie nie udało mi się "wydobyć" od
    Syndyka jak nastąpiła zapłata. Mogę napisać, że w momencie kiedy syndyk
    przejął firmy nie było żadnych środków pieniężnych.

    Tom
    j...@g...pl