  • Data: 2005-05-18 13:08:23
    Temat: Allegro - sprzedajacy nie chce sprzedac
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    No i wylicytowałem sobie na allegro autko takie
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51106114 . Spodziewałem się
    problemów ze strony sprzedającego. Przeczytalem podobne wątki w archiwum
    ale tamte dotyczyly troche innych aukcji poniewaz jeden to byla pomylka
    w cenie "kup teraz" a drugi jeszcze coś innego, tutaj aukcja była
    normalną licytacją i bez ceny minimalnej. Zamierzam jednak nie odpuścić
    sprzedającemu. Co mam teraz zrobić, gdzie napisać itd...

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl