  • 31. Data: 2010-04-21 06:56:52
    Temat: Re: Allegro - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > opcja, która zdejmuje ze mnie ogrom pracy przy płaceniu. Jęczenie
    > sprzedawców uważam za niestosowne, bo od czasu pojawienia się Płacę z
    > Allegro zacząłem więcej kupować, bo jest mi łatwiej teraz kupić.
    >
    > Czego jeszcze mi bardzo brakuje, to łączenia zapłat za wiele zakupów w
    > jedną płatność. Jak to dorobią, to będzie odlotowe.
    >
    > Generalnie ta opcja jest bardzo korzystna dla kupującego (wpłata od razu
    > trafia do sprzedawcy, nawet jeśli to jest sobota/niedziela, a liczba
    > operacji przy zakupie się zmniejsza) i myślę, że dla sprzedawcy również.

    Ciekawe ile płącą za taką reklamę...

  • 32. Data: 2010-04-21 08:01:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-20 22:10, Przemysław Bernat pisze:
    > Pojawiłoby się więcej sprzedawców na
    > Ebayu,

    Nie da rady. W tej branży musi być monopol. Inaczej to sensu nie ma. Z
    konkurencji może korzystać tylko ktoś, kto ma dużo identycznego towaru i
    sobie dla jaj wystawi gdzie indziej w imię zasad.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2010-04-21 08:03:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-20 22:23, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Tue, 20 Apr 2010 19:33:06 +0200,
    > Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> screamed:
    >>

    > Nie brakuje, bo jest.

    Od kiedy? Tydzień temu jeszcze nie było. A akurat teraz nie mam wielu
    zakupów do wykonania, więc nie mam jak stestować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2010-04-21 08:04:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 08:56, WaskiDiver pisze:
    > Ciekawe ile płącą za taką reklamę...

    Plepleple.... Akurat ja jestem znany od lat i wszyscy wiedzą, że to nie
    reklama.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-04-21 13:14:04
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 20 Apr 2010 23:47:42 +0200,
    tomekr <t...@n...pl> screamed:

    > A sprzedawcy korzystający z "Płatności Allegro" dopiero gdy ten serwis
    > utraci płynność finansową, lub coś się w nim walnie.

    Tylko Ci, którzy czekają z przelaniem pieniędzy do takiego zdarzenia.
    BTW, czy system sam nie przelewa pieniędzy 2x w miesiącu? Nie chce mi
    się teraz tego sprawdzać.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 15:13:10 user up 12414 days, 3:08, 1 user, load average: 0.00, 0.89, 0.95 ]

    Don't stop at one bug.

  • 36. Data: 2010-04-21 20:25:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Od kiedy? Tydzień temu jeszcze nie było. A akurat teraz nie mam wielu
    > zakupów do wykonania, więc nie mam jak stestować.

    Ale to dotyczy jedynie zakupu na wielu aukcjach JEDNEGO sprzedającego.
    Ale przyznam, że np. w przypadku zakupu elementów elektronicznych, gdzie
    czasami zamówienie to kilkanaście - kilkadziesiąt różnych pozycji, to opcja
    ta bardzo się przydaje.

  • 37. Data: 2010-04-21 20:28:54
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Ale pozostały ,,handel internetowy'' to są własnościowe sklepy, bez
    > możliwości wystawiania na nich własnego towaru lub z bardzo ograniczoną
    > możliwością. W zakresie platform umożliwiających prowadzenie własnej
    > sprzedaży Allegro ma bardzo znaczący udział i w sumie dobrze, bo w tej
    > branży jest to korzystne.

    Udział allegro nie jest istotny. Mogłaby być dowolna inna platforma. Mogłoby
    być wiele platform wystawiających te same towary. Kwestia monopolu
    dokładnie.

  • 38. Data: 2010-04-21 21:09:02
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

> [...]

    > nie do sprzedawcy. Tylko, że wpłacenie na konto było upierdliwe, a do
    > tego wpłata docierała do sprzedawcy dopiero czasami po kilku dniach.
    > Teraz sprzedawca od razu wie, że wpłata doszła i że można spokojnie
    > wysyłać towar. Całość jest więc do przodu dla obu stron.
    >
    > Ludzi boli to, że mają cynk, że kasa doszła, a nie mają fizycznie kasy
    > na koncie, ale nie biorą pod uwagę tego, że wcześniej było tak samo,
    > tylko cynku nie było wcześniej, a do tego wpłata dla kupującego była o
    > wiele trudniejsza, więc mógł się zniechęcić (jak pisałem: od czasu

    Pierdoły do kwadratu. Jak ktoś wpłaci na moje konto w banku to te pieniądze
    mam i mogę z nimi zrobić co chcę. Jak wpłaci pośrednikowi to on je ma a nie
    ja.

  • 39. Data: 2010-04-21 21:10:40
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl>

    > Ale w czym macie problem? Ebaya zamknęli? Wszyscy jojczą jakie Allegro
    > niedobre, a na Ebayu hula wiatr. Pojawiłoby się więcej sprzedawców na
    > Ebayu, to i Allegro spuściłoby z tonu, wiedząc, że konkurencja depcze po
    > piętach.

    Równie teoretycznie można przenieść się na świstaka.

  • 40. Data: 2010-04-21 21:26:13
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

> [...]

    > konkurencji może korzystać tylko ktoś, kto ma dużo identycznego towaru i
    > sobie dla jaj wystawi gdzie indziej w imię zasad.

    Ależ brednie. Zasady są ustalane przez dominujące podmioty. To te podmioty
    czynią możliwość konkurowania beznadziejną. Gdyby nie narzucone zasady
    mielibyśmy wolny rynek.