  • 1. Data: 2010-03-23 17:08:37
    Temat: Allegro- nieotrzymanie reklamowanego towaru
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Witam.

    Zakupiłem na Allegro towar który okazał się wadliwy.
    Odesłałem do reklamacji i mija 7 tydzień a sprawny towar nie został mi
    dostarczony.
    W korespondencji e-mailowej była informacja, że towar został do mnie wysłany.
    Na prosbę o podanie numeru nadania brak odpowiedzi. Na jakąkolwiek inną
    korespondencję brak odpowiedzi.

    Czy moje roszczenia w sensie prawnym mogą dotyczyć tylko towaru czy mogę
    prosić o zwrot gotówki??

  • 2. Data: 2010-03-23 17:28:38
    Temat: Re: Allegro- nieotrzymanie reklamowanego towaru
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > korespondencję brak odpowiedzi.
    >
    > Czy moje roszczenia w sensie prawnym mogą dotyczyć tylko towaru czy mogę

    mialem to samo, lepiej odrazu zglos to allegro - choc oni tylko sie
    reklamuja, ze zajmuja sie takimi sprawami - u mnie nic nie zrobili i
    stracilem 2 stowki... moze do sadu?

  • 3. Data: 2010-03-23 18:30:49
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

> [...]
    > >

    > mialem to samo, lepiej odrazu zglos to allegro - choc oni tylko sie
    > reklamuja, ze zajmuja sie takimi sprawami - u mnie nic nie zrobili i

    Czy nadaje sie to do trybu upominawczego?

  • 4. Data: 2010-03-23 18:33:33
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 23-03-2010 19:30, Wojtek pisze:
    > Czy nadaje sie to do trybu upominawczego?

    Tak, i to uproszczonego (jak cena do 10.000 zł). Możesz tez wypróbować
    postępowanie elektroniczne (EPU).

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2010-03-23 18:47:54
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Tak, i to uproszczonego (jak cena do 10.000 zł). Możesz tez wypróbować
    > postępowanie elektroniczne (EPU).
    >

    > --
    > .B:artek.

    No tak ale w korespondencji sprzedający nie zobowiązał sie do zwrotu gotówki
    tylko zadeklarował wymianę towaru na nowy? Więc jak umotywować pozew?

  • 6. Data: 2010-03-24 00:28:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Mar 2010, Wojtek wrote:

    > No tak ale w korespondencji sprzedający nie zobowiązał sie do zwrotu gotówki
    > tylko zadeklarował wymianę towaru na nowy?

    Czekaj.
    A jaka to różnica?

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2010-03-24 07:49:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 01:28:21 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Czekaj.
    > A jaka to różnica?

    Rodzaj roszczenia: pieniężne, nie-pieniężne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl