  • 31. Data: 2015-07-16 08:36:26
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 14:45, Jingiel pisze:

    > Mój komentarz do aukcji był taki:
    >

    > Moc silnika w pompie była niższa niż w opisie. Dostałem inny model.
    > Ponadto osłona wentylatora silnika pogięta przy nieuszkodzonym
    > opakowaniu. Kazano mi wzywać kuriera i spisywać protokół. Tylko na czyj
    > koszt? Ogólnie nie jestem zadowolony.

    Głupio napisane. Błędy się zdarzają każdemu a z tego opisu wychodzi
    jakby to tobie brakowało jakiekolwiek woli doprowadzenia sprawy do
    szczęśliwego zakończenia.

  • 32. Data: 2015-07-16 09:06:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Jul 2015 11:58:11 +0200, m <m...@g...com> wrote:
    > Swoją drogą, to na Allegro brakuje możliwości osobnej oceny
    > sprzedającego a osobnej towaru. Bo np. sprzedający może mnie
    traktować
    > jak szejka arabskiego i dywany przede mną rozściełać, ale towar ma
    > szajsowaty - która to szajsowatość wychodzi po transakcji. I co
    > wystawiać? Negatyw? Pozytyw?

    Interesuje Cię chyba towar i jego jakość a nie sprzedawca, prawda?
    Klient nie potrzebuje sprzedawcy tylko towaru/usługi.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2015-07-16 09:29:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 09:06, Marek pisze:

    > traktować
    >
    > Interesuje Cię chyba towar i jego jakość a nie sprzedawca, prawda?
    > Klient nie potrzebuje sprzedawcy tylko towaru/usługi.

    Sprzedawcę ocenia gwiazdkami a towar negiem lub nie a sprzedawcę
    i towar może równocześnie odpowiednio opisać w komentarzu.
    Więc jakość (zachowanie) sprzedawcy też jest ważna.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-07-16 11:46:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-07-16 o 08:36, ww pisze:

    > Głupio napisane. Błędy się zdarzają każdemu a z tego opisu wychodzi
    > jakby to tobie brakowało jakiekolwiek woli doprowadzenia sprawy do
    > szczęśliwego zakończenia.

    Dla ciebie może i głupio. Jak popełnię błąd to staram się go naprawić.
    W przypadku tego człowieka tego nie było. Na maile nie odpowiedział.
    W wątku masz numer aukcji, poczyta na komentarze innych kupujących u
    tego człowieka i wtedy napisz coś sensownego.

  • 35. Data: 2015-07-16 12:07:33
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 11:46, Jingiel pisze:

    > Dla ciebie może i głupio. Jak popełnię błąd to staram się go naprawić. W
    > przypadku tego człowieka tego nie było. Na maile nie odpowiedział.

    Raczej nie dla mnie tylko po prostu głupio. Na coś takiego wystarczy
    odpisać: "jeżeli zaszła pomyłka (jesteśmy tylko ludźmi) to wystarczyło
    nam zgłosić, a wezwanie kuriera przy uszkodzonym towarze to normalna
    procedura i nic nie kosztuje, klient konfliktowy, nie polecam". A nie ma
    większego frajerstwa niż dać się oszukać a potem jeszcze wyjść na winnego.

    > W wątku masz numer aukcji, poczyta na komentarze innych kupujących u
    > tego człowieka i wtedy napisz coś sensownego.

    Tak jak ty ?

  • 36. Data: 2015-07-16 12:36:48
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-07-16 o 08:36, ww pisze:
    > Głupio napisane. Błędy się zdarzają każdemu a z tego opisu wychodzi
    > jakby to tobie brakowało jakiekolwiek woli doprowadzenia sprawy do
    > szczęśliwego zakończenia.

    Popatrz sobie na aukcję:
    http://archiwum.allegro.pl/oferta/zestaw-kluczy-nasa
    dowych-klucze-nasadowe-109-yato-i4859244688.html

    Czy spodziewałbyś się, że z tej aukcji tylko paczka bitów jest markowa?
    Czy uważasz, że sprzedawca przypadkowo napisał jak napisał?
    Błędy powiadasz...

    A jakbyś kupił po średnio okazyjnej cenie "samochód z pilotem BMW", a
    potem okazałoby się, że samochód to jakiś bmwpodobny CiongCiong z Chin,
    ale za to pilot oryginalny BMW?

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2015-07-16 13:54:58
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 12:36, Miroo pisze:

> [...]
    >
    > Czy spodziewałbyś się, że z tej aukcji tylko paczka bitów jest markowa?
    > Czy uważasz, że sprzedawca przypadkowo napisał jak napisał?

    Nie wiem czy przypadkowo czy nie i nie o to mi chodziło. Po prostu z
    tego konkretnie przytoczonego wcześniej komentarza dla mnie wcale nie
    wynika, że to ze sprzedawcą jest coś nie tak. "a bo jakiegoś kuriera mi
    kazał wzywać a co ja tam będę sie mieszał jeszcze mnie będą potem ciągać
    a idźcie mi ja nic nie wiem..."

  • 38. Data: 2015-07-16 15:02:57
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-07-16 o 13:54, ww pisze:
> [...]

    > wynika, że to ze sprzedawcą jest coś nie tak. "a bo jakiegoś kuriera mi
    > kazał wzywać a co ja tam będę sie mieszał jeszcze mnie będą potem ciągać

    Dobra, twoje komentarze tutaj nic nie wnoszą do wątku, a są raczej
    twoimi prywatnymi domysłami. Rzeczowe i konkretne odpowiedzi już padły i
    dziękuje tym, którzy mi pomogli.

  • 39. Data: 2015-07-16 15:54:31
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 15:02, Jingiel pisze:

    > Dobra, twoje komentarze tutaj nic nie wnoszą do wątku, a są raczej
    > twoimi prywatnymi domysłami. Rzeczowe i konkretne odpowiedzi już padły i
    > dziękuje tym, którzy mi pomogli.

    Tak to bywa.

    Za taki bezsensowny komentarz klienta/marudy wręcz powinien cię pozwać.

  • 40. Data: 2015-07-16 17:03:59
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.07.2015 o 13:54, ww pisze:

> [...]
    > wynika, że to ze sprzedawcą jest coś nie tak. "a bo jakiegoś kuriera mi
    > kazał wzywać a co ja tam będę sie mieszał jeszcze mnie będą potem ciągać

    Mi z takiego komentarza coś wynika. Bo ja lubię kupić i żeby działało.
    Więc jeżeli ktoś będzie miał wiele komentarzy o tym że to co wysłał nie
    było ok, to wybiorę takiego który takich komentarzy nie ma.

    Procedura reklamacyjna to jednak upierdliwość.

    A jak ktoś lubi reklamować i nie jest dla niego problemem odsyłanie
    towaru, to go taki komentarz nie zrazi.

    p. m.