    From: "m...@g...com" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro - moja pomylka - pytanie
    Date: Tue, 29 Apr 2008 02:42:38 -0700 (PDT)

    Witam,

    Mam pytanie. Popelnilem blad techniczny podczas wystwienia aukcji w
    serwisie allegro. Chcialem sprzedac 3 przedmioty i nie zaznaczylem
    opcji w specjalnym combo boxie iz przedmiotow jest wlasnie 3,
    natomiast umiescilem w opisie CZYTELNA informacje iz cena 'Kup Teraz'
    dotyczy jednej sztuki.

    Pewien czlowiek napisal mi mejla z informacja iz zauwazyl ze aukcja
    jest blednie wystawiona pod wzgledem technicznym i ktos moze klikajac
    'Kup Teraz' probowac kupic 3 moje wystawione przedmioty za cene
    jednego. Ta sama osoba po uplynieciu 1 dnia (ja sprawdzilem poczte po
    2 dniach od jego 1 szego mejla z ostrzezeniem i nie zdazylem naprawic
    bledu zmieniajac opcje aukcji) postanowila jednak zmienic zdanie i
    pomimo ostrzezenia, ze ktos moze zrobic mi cytuje 'chamstwo' kupil
    poprzez 'Kup Teraz' i domaga sie abym sprzedal mu 3 przedmioty w cenie
    jednego. Grozi mi iz poda sprawe do sadu.

    Co moge w takiej sytuacji zrobic jezeli umiescilem w OPISIE aukcji iz
    cena dotyczy 1 SZTUKI natomiast popelnilem blad techniczny nie
    zaznaczajac opcji ze przedmioty sa 3.

    Co ma wieksze znaczenie? Formalizm w tym przypadku Allegro czy Tresc?
    ktora byla podana jasnym czytelnym drukiem w opisie. Czy blad
    techniczny a nie merytoryczny moze spowodowac ze bede musial oddac mu
    3 przedmioty w cenie jednego? Dodatkowo osoba kupujaca wczesniej
    zasygnalizowala mi moj blad po czym postanowila ten blad wykorzystac
    czyli dziala z premedytacja na moja szkode. Oczywiscie kopie mejli i
    daty mam zarchiwizowane.

    Nie wiem co robic? Chcialbym oczywiscie zalatwic sprawe polubownie ale
    czlowiek ten definitywnie chce spotkac sie w sadzie...