  • Data: 2007-08-27 17:13:50
    Temat: Allegro - Kup Teraz, a odbior osobisty
    Od: Maciej 'ziemniaq' Wiercinski <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tak sie zdarzylo, ze uparlem sie sprobowac odzyskac pieniadze wydane
    na Allegro. Kupilem cos za pomoca 'Kup Teraz' (czyli nie bylo zadnej
    licytacji!), sprzedawca to sklep komputerowy. Wybralem specjalnie
    sklep w moim miescie, zeby bylo szybko. Jakies cztery godziny pozniej
    towar odebralem, dostalem paragon, zaplacilem gotowka.
    Po przyjsciu do domu, rozpakowaniu, podlaczeniu okazalo sie ze to
    bubel. Nie usterka tego konkretnego egzemplarza, ale jakis Chinczyk to
    po prostu zle zaprojektowal ;).
    Dzwonie do sprzedawcy, uslyszalem kilka niemilych wypowiedzi na swoj
    temat (glowna przyczyna calej akcji), oraz to ze zwrotow to on nie
    przyjmuje. Moze mi wymienic na inny, tylko co mi po tym jak inny
    bedzie sie tez nadawal najwyzej do smietnika. Grzecznie przypomnialem
    o mojej mozliwosci odstapienia od umowy kupna-sprzedazy poza lokalem
    przedsiebiorstwa. Uslyszalem ze przeciez umowa zostala w sklepie w
    momencie kiedy przyszedlem towar odebrac.
    Dla mnie to bzdura, przeciez kupujac 'Kup Teraz' zobligowany bylem do
    zaplaty za towar, czy po niego pofatyguje sie czy zaplace za
    przesylke. Podobne zdanie mial prawnik Federacji Konsumentow.
    Co Wy o tym myslicie?