    From: "FlashT" <n...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro.
    Date: Tue, 8 Nov 2005 21:51:34 +0100

    Witam
    Zaplacilem za wystawienie aukcji na allegro 150PLN. Aukcje wygral jakis
    uzytkownik, co od razu bylo widac, ze dane jakie podal sa falszywe, jednak
    oczywiscie do konca aukcji nie moglem tych danych zobaczyc. Wypelnilem
    formularz zwrotu prowizji, a oni zwrocili mi tylko jakies grosze (0.5% kwoty
    wylicytowanej przez falszywego uzytkownika). Moje pytanie brzmi: czy moge
    cos z tym zrobic? To allegro dalo licytowac jakiemus gosciowi, ktory juz na
    pierwszy rzut oka podal falszywe dane! Chcialbym odzyskac moje 150PLN.
    Pozdrawiam,
    FlashT