  • 1. Data: 2010-05-09 12:39:39
    Temat: Allagro - aukcja zakończona przez pracownika a sprzedaż
    Od: "Monika" <m...@i...pl>

    Witam!

    Proszę o podpowiedź.
    Wystawiłam na allegro przedmiot. Ktoś rozpoczął licytację.
    Opis aukcji okazał się niezgodny z regulaminem i aukcja została zakończona i
    _usunięta_ przez pracownika allegro.

    W związku z tym mam pytanie.
    Czy jestem zobligowana do sprzedaży tego produktu?

    Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Monika.

  • 2. Data: 2010-05-09 12:57:40
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Monika pisze:
> [...]
    > _usunięta_ przez pracownika allegro.
    >
    > W związku z tym mam pytanie.
    > Czy jestem zobligowana do sprzedaży tego produktu?

    Jak ktos cie zaciagnie w ciemny kat i zadrze spudnice to jestes
    zobligowana dac mu dupy ?

    No nie bo dajesz duzpoy temu komu chcesz?

  • 3. Data: 2010-05-09 12:58:54
    Od: m...@i...pl

    Bardzo opisowe porównanie :)
    Dziękuję za odpowiedź ale jest jeden problem...

    W mojej zakładce "sprzedane" jest ten produkt. Ale po kliknięciu na link pojawia
    się informacja "Aukcja została usunięta przez pracownika Allegro"
    Nie dostałam również maila o pozytywnie zakończonej aukcji. Jedyny który
    przyszedł to "aukcje/przedmioty zostały usunięte"

    W regulaminie allegro nie znalazłam żadnych informacji związanych z tym przypadkiem.

    Tak więc nie wiem czy muszę sprzedawać za śmieszną cenę :/

    Pozdrawiam
    Monika

  • 4. Data: 2010-05-09 13:17:17
    Od: "macso" <m...@p...on.ie.t.pl>

    Użytkownik "Monika"

> [...]
    > _usunięta_ przez pracownika allegro.
    >
    > W związku z tym mam pytanie.
    > Czy jestem zobligowana do sprzedaży tego produktu?

    transakcja nie doszła do skutku.
    osoba licytująca eż dostała informację o usunięciu aukcji

    macso

  • 5. Data: 2010-05-09 13:22:20
    Od: zenek <z...@o...pl>

    m...@i...pl pisze:
> [...]
    przypadkiem.

    > Tak więc nie wiem czy muszę sprzedawać za śmieszną cenę :/

    Mama nie nauczyla cie jak krecic lody ?

  • 6. Data: 2010-05-09 14:04:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Monika wrote:
> [...]
    > _usunięta_ przez pracownika allegro.
    >
    > W związku z tym mam pytanie.
    > Czy jestem zobligowana do sprzedaży tego produktu?

    Nie.
    Bo niby komu i za ile.

  • 7. Data: 2010-05-09 15:28:30
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-05-09 14:39, Monika pisze:
> [...]
    > _usunięta_ przez pracownika allegro.
    >
    > W związku z tym mam pytanie.
    > Czy jestem zobligowana do sprzedaży tego produktu?

    W regulaminie (albo w FAQ) Allegro jest napisane co wtedy. Niestety nie
    pamiętam, jaka jest dokładnie odpowiedź.

  • 8. Data: 2010-05-09 16:47:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-09 14:58, m...@i...pl pisze:

    > W regulaminie allegro nie znalazłam żadnych informacji związanych z tym
    przypadkiem.

    > Tak więc nie wiem czy muszę sprzedawać za śmieszną cenę :/

    Przecież możesz zadać zapytanie do Allegro na stronie Allegro.

    --
    animka