  • 11. Data: 2005-02-24 15:38:24
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości

    > To Ty. Ja jedynie zapytalam jak zamierzali rozwiazac ten problem nasi
    > milusińscy. Chciałabym wierzyć, ze te śmieszne oszczędności poczynione na
    > "zaprawieniu się" przed imprezą, to po to, aby bylo na taksówkę na powrót
    > :P

    Domniemywam ze samochodem po pijaku wracac nie chcieli :)
    Jesli ich zamiary byly inne i zdarzalo im sie to wczesniej, to bardzo dobrze
    ze ich zlapali, bo wczesniej czy pozniej mogli kogos zabic

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2005-02-24 15:38:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...cruso.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    "zaprawieniu się" przed imprezą, to po to, aby bylo na taksówkę na powrót :P

    HaNkA

  • 13. Data: 2005-02-24 15:39:42
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    ..::SebOLO::.. wrote:

    > Trzeba by byc kompletnym debilem zeby zrobić to ponownie...
    > Życze szczęścia, bo chyba bedziesz go potrzebować...

    Kurde ale jaki przepis zakazuje picia w samochodzie? Podczas wakacji
    zdarzylo mi sie pic w samochodzie, bo fajne miejsce do posiedzenia.
    Wypilismy i poszlismy sobie gdzie indziej, auto jak stalo tak stalo...

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 14. Data: 2005-02-24 15:46:07
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Zadałam proste pytanie.

    Tylko po co na public? Mógłbym sobie pomyśleć, że szukasz jakiegoś
    usprawiedliwienia dla, być może nieprawidłowego, działania policji.
    Jest kilka rozwiązań powrotu w takiej sytuacji, aby nie łamać prawa.

    pzdr

  • 15. Data: 2005-02-24 15:57:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Roman Gładysz napisał(a):

    > Tyle na szybko

    Dodam swoje 3 grosze ...

    Sprawa ciągnęła się 13 miesięcy.

    Otoczka:

    Rowerzysta wypił 2 - 3 piwa ... Wsiadłna rower od razu i ruszył
    ... (na upartego czas od spozycia do prowadzenia pół godziny)

    Od razu zatrzymałą go prewencyjnie policja z jakiegoś głupiego
    powodu typu brak świateł.

    Poczuli policjanci alkohol .. więc go zatrzymali ... przeszukali
    i taie tam .. po czym władowali do radiowozu z rowerem i
    przewieźli kilka km na komendę. Tam poddano go dmuchance.

    1 wynik 0,54
    1 wynik 0,57

    Sprawa trafila do prok, ktory pokrzykując o zbrodniach wojennych
    spłodziłakto oskarzenia.

    178 par 2 (dla zmotoryzowanych jest to par 1)

    Linia obrony:

    Wysoki sądzie. Zatrzymanie nastąpiło natychmiast po spożyciu.
    Przewiezienie na komendę celem poddania próbie alkomatem w sumie
    zabrało 35 minut (od zatrzymania do dmuchnięcia)

    Pomiędzy 2 dmuchaniami różnica 0,03 ... różnica w czasie
    pomiędzy dmuchaniami to 2 minuty.

    Wysoki sądzie .. skoro 0,03 na 2 minuty to w 30 minut ubiegło 15
    takich cykli , co w sumie daje w momencie prowadzenia pojazdu
    stawkę 0,45 .... a 0,57 - 0,45 daje wynik 0,12.

    Istnieje uzasadnione podejrzenie, ze prowadzac oskarzony
    posiadal 0,12 ... at 178 par 2 mowi, ze podlega karze , ten kto
    prowadzi na bani, a nie ten kto pol godziny pozniej dmucha na
    bani ....

    Sąd powolal bieglego lekarza .. ten ocenil, ze rzeczywiscie
    istnieje duze prawdopodobienstwo, ze stezenie alk w wydychanym
    pow bylo ponizej stawki przestepczej, ale ze stan ten raczej do
    niej prowadzil ... nie jest w stanie lekarz jednak zapewnic, ze
    gdyby oskarzony dmuchal na miejscu , to czy nie bylo by tak, ze
    stawka byla ponizej 0,20 lub 0,50 ...

    w swietle powyzszego sad uznal, ze nalezy przyjac, ze oskarzony
    mial rowno 0,20 .. .co spowodowalo, ze zabrano mu prawo jazdy
    wykrocz$eniowo na 6 miesiecy, obarczono kosztami i wladowano 600
    PLN kary ...

    Tzw zycie ... acz wiem, ze wyrok ten zawiera pelno niescislosci
    , zwlaszcza takich : dlaczego sad w ogole nie splawil tej lini
    obrony , ze wzgledu na zasade "stanu prowadzacego do stanu
    nietrzezwosci" ...

    Sprawa do wygrania ... wystarczy 50 swiadkow, ktorzy potwierdza,
    ze nie prowadziliscie, a jedynie siedzieliscie w aucie z
    zamiarem upodlenia sie i udania na dyskutawkę.

    Powodzenia

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 16. Data: 2005-02-24 17:51:48
    Od: poreba <d...@p...com>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> popełnił 24
    lut 2005 na pl.soc.prawo utwór news:cvksbc$dai$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > zapytalam jak zamierzali rozwiazac ten problem nasi
    A jak odpowiedź na Twoje pytanie zmienia sytuację pytającego?
    Mnie INvHO się wydaje, że problem nie jest w ich zamiarach ewentualnych
    a wtym czy _prowadzili_ pojazd pod wpływem alkoholu - stojący na parkingu.
    Tzn. czy pojazd taki "jest w ruchu" - drogowym.

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2005-02-24 18:04:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko po co na public?

    Bo wątek sie pojawił in public? bo to grupa dyskusyjna?

    HaNkA

  • 18. Data: 2005-02-24 18:05:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Domniemywam ze samochodem po pijaku wracac nie chcieli :)
    :-))

    > Jesli ich zamiary byly inne i zdarzalo im sie to wczesniej, to bardzo
    > dobrze ze ich zlapali, bo wczesniej czy pozniej mogli kogos zabic

    Amen

    HaNkA

  • 19. Data: 2005-02-24 18:38:05
    Od: "..::SebOLO::.." <b...@s...pl>

    > Ale co w tym dziwnego?? Czlowiek idzie na impreze, chce wczesniej sobie
    > wypic wiec robi to w samochodzie aby nie lamac przepisow, czyli nie pic w
    > miejscu publicznym.
    >
    > Chyba spozywanie alkoholu w samochodzie, ktory nie ma nawet kluczykow w
    > stacyjce nie jest zabronione??
    > Gdzie jest powiedziane ze ten delikwent bedzie po pijaku jezdzil samochodem??

    Ale koleś miał kluczyki w stacyjce a silnik pracował... A to już łamanie
    przepisów i "jazda" po spożyciu...

    --
    ...::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 20. Data: 2005-02-24 18:41:17
    Od: "..::SebOLO::.." <b...@s...pl>

    > Ale koleś miał kluczyki w stacyjce a silnik pracował... A to już łamanie
    > przepisów i "jazda" po spożyciu...

    Sorki - podobno nie pracował silnik... Aczkolwiek kto wie czy zaczeli pić jak
    juz sie zatrzymali czy tez wcześniej :))
    Pozdro...