  • 51. Data: 2005-02-05 12:27:15
    Temat: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik idiom napisał:

    > A, no to Ty mów, że nie są spokrewnieni, a nie - że nie są rodziną, bo to
    > dwie zupełnie różne sprawy.

    Po rozwodzie rodzina juz nie sa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 52. Data: 2005-02-05 12:29:45
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Ali Gator napisał:

    > Ta moda zaczela sie na zachodzie kilkadziesiat lat temu. Generalnie chodzilo
    > o to, ze kobieta bedac w trakcie malzenstwa na utrzymaniu bogatego meza, w
    > trakcie rozwodu z reguly jest juz nie pierwszej mlodosci. Delikatnie mowiac,
    > nie ma praktycznie zadnych szans na powtorzenie takie dobrej "partii", bo
    > swoje najlepsze lata poswiecila dla meza, dzieci, blah, blah... A on majac
    > pieniadze bez trudu znajdzie sobie jej nastepczynie, chocby i 20 lat
    > mlodsza.

    No przeciez po tych 20 latach bedzie sie takiej zonie nalezala polowa
    majatku (i tez bedzie miala pieniadze). A, ze sie poswiecila,coz jej wybor.

    > Cala sprawa tak naprawde sprowadza sie do tego, ze byla zona domaga sie po
    > prostu utrzymania standardu zycia do ktorego przez lata byla przyzwyczajona,
    > de facto jest to cos w rodzaju odszkodowania za malzenstwo ktore nie
    > wypalilo. Chore, ale coraz bardziej modne.

    Wiem, jak to wyglada np. w Holandii. Zdecydowanie jest to chore.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 53. Data: 2005-02-05 12:46:53
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Mithos wrote:

    > Po rozwodzie rodzina juz nie sa.

    a po pozbawieniu praw rodzicielskich rodzic i dziecko sa rodzina? a
    adopcja?
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 54. Data: 2005-02-05 13:27:05
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik gazebo napisał:

    > a po pozbawieniu praw rodzicielskich rodzic i dziecko sa rodzina? a
    > adopcja?

    Przeciez ja mowie o malzonkach, a nie o relacjach rodzic dziecko.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 55. Data: 2005-02-05 13:57:16
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Mithos wrote:

    > Przeciez ja mowie o malzonkach, a nie o relacjach rodzic dziecko.

    no ja sie wlasnie pytam co jest podstawa do przyjecia, ze ktos jest/nie
    jest rodzina w kontekscie zobowiazan alimentacyjnych, i z czego to
    oczywiscie wynika?
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up