    From: "Angie" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty, gdy strony ustaliły kwotę same ...
    Date: Fri, 24 Nov 2006 16:59:41 +0100

    Witam,
    zwracam się do osób na codzień zajmujących się prawem w zakresie spraw
    alimentacyjnych lub poprostu do mam, które temat alimentów mają za sobą.
    Mamy z moim ex, który nie jest moim mężem (ale to chyba nie ma znaczenia w
    sprawie) ustaloną kwotę alimentów, które nieformalnie dostaję od niego na
    synka od blisko roku.
    Chciałabym jak najkrócej napisać do sądu wniosek o zasądzenie alimentów w
    tejże właśnie wysokości. Oboje zgadzamy się na tę kwotę. Jak to napisać, bo
    rozumiem, że obowiązuje jakaś forma takiego pisma. Dotąd spotykałam się
    tylko z wnioskami o przyznanie alimentów, ale z takimi, w których strona
    reprezentująca dziecko wylicza co ile kosztuje w utrzymaniu dziecka i zwraca
    się do sądu z prośbą o przyznanie stosownej kwoty. My mamy tę kwotę ustaloną
    i chcielibyśmy uniknąć wyliczanek. Jak to napisać?
    Czy na tej samej rozprawie należy podać jak i kiedy ustaliliśmy odwiedziny
    ojca?
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc.