  • 1. Data: 2003-01-03 16:45:10
    Temat: Alimenty a praca na zlecenie.
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam!
    Studiuje dziennie i otrzymuje alimenty. Czy gdybym podjal teraz prace na umowe
    zlecenie, to mam podstawy bac sie o utrate swiadczen alimentacyjnych?

    Dziekuje za wszelkie rady.

  • 2. Data: 2003-01-03 17:15:19
    Temat: Odp: Alimenty a praca na zlecenie.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Witam!
    > Studiuje dziennie i otrzymuje alimenty. Czy gdybym podjal teraz prace na
    umowe
    > zlecenie, to mam podstawy bac sie o utrate swiadczen alimentacyjnych?

    raczej nie :-) zapewne uzasadniłbys ,ze praca zlecona jedynie wspomaga twoja
    sytuacje...jutro juz możesz nie miec takiej okazji ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-04 20:01:59
    Temat: Re: Alimenty a praca na zlecenie.
    Od: b...@p...onet.pl

    > raczej nie :-) zapewne uzasadniłbys ,ze praca zlecona jedynie wspomaga twoja
    > sytuacje...jutro juz możesz nie miec takiej okazji ...

    Naturalnie, że tak właśnie uzasadniłbym ;-) Dzięki bardzo za radę!

    Pozdrawiam serdecznie.