  • Data: 2007-07-12 11:58:43
    Temat: Alimenty
    Od: "P" <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sąd przyznal mi alimenty od 1 stycznia br. ale nie dostałam ani złotówki z
    nich. W kwietniu zgłosiłam sprawe do komornika w celu zajecia pensji ojca
    dziecka na rzecz alimentow ( wiem że on pracuje - poniewaz codziennie
    chodzi do pracy - zapewne pracuje na "czarno" ) ale komornik niestety nic
    nie moze zrobic poniewaz wedlug prawa ojciec dziecka nei ma dochodu. Co ja
    mam teraz zrobic ? Ojciec dziecka smieje mi sie w twarz że i tak nie bedzie
    płacił i nic mu nie zrobią a wydawac pieniądze to ma na co. Czy żyjemy w
    kraju gdzie nawet osoby ktore mają wyrok sądu to i tak tego nie
    przestzregają ? co grozi ojcu dziecka ?