  • Data: 2007-04-16 16:49:17
    Temat: Alimenty
    Od: "Tata" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    odebrałem dziś na poczcie zawiadomienie następującej treści:

    "Sąd Okręgowy w Warszawie zawiadamia pana jako pozwanego o rozprawie
    apelacyjnej w sprawie z powódctwa małoletniego ....... przeciwko..... o
    alimenty."
    Dalej podany jest termin sprawy wyznaczony na maj..
    Zastanawia mnie w jaki sposób będę poinformowany o treści i uzasadnieniu
    powódctwa ?
    Czy sam muszę fatygować sie do sekretariatu, czy kopię dostane dopiero na
    sprawie, czy też wcześniej - poleconym ?
    W zwiazku z tym rodzi sie u mnie następujące pyatnie :Czy bedę miał czas na
    merytoryczną odpowiedź na powódctwo?

    Jakie szanse ma była żona na podniesienie wysokości alimentów, w zwiazku z
    tym, że uzyskuje ona trzykrotnie większe dochody od moich, ja płacę alimenty
    wcześniej zasądzone regularnie, a ponadto ponoszę dodatkowe wydatki na
    dziecko ?

    pzdr