  • 41. Data: 2009-09-18 17:57:05
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90h8u$4i0$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > System bismarckowski to był jedne wieki kant. W tamtych czasach wiek
    > emerytalny był wyższy od średniej długości życia.
    Gdzie (linki) można sprawdzić czy to twierdzenie jest prawdziwe?

    > A więc system emerytalny był zyskowny - więcej ludzie wpłacali niż
    > wypłacali i dzięki temu Niemcy stały się mocarstwem, przed I wojną
    > światową ;)
    Jak wyżej. Chętnie zapoznałbym się z dowodem, ze to właśnie dzięki temu
    Niemcy stały się mocarstwem.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2009-09-18 18:04:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Gdzie (linki) można sprawdzić czy to twierdzenie jest prawdziwe?

    > Jak wyżej. Chętnie zapoznałbym się z dowodem, ze to właśnie dzięki temu
    > Niemcy stały się mocarstwem.

    Co mam własną stronę z przemyśleniami założyć, by móc ją linkować :) ?

    Ale poz tym myślę że jak sie wysilisz to znajdziesz odpowiednie dane,
    zwłaszcza co do średniej życia i wieku emerytalnego. A oczywistą
    oczywistością jest to że żeby się zbroić to trzeba mieć pieniążki.

    --
    @2009 Johnson

  • 43. Data: 2009-09-18 18:09:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Ale poz tym myślę że jak sie wysilisz to znajdziesz odpowiednie dane,
    > zwłaszcza co do średniej życia i wieku emerytalnego.

    W sumie mnie to zaciekawiło:
    wiek emerytalny - 65 lat:
    http://www.wprost.pl/ar/8889/Emerytura-od-Bismarcka/
    ?I=945
    średnia życia - 50 lat:
    http://dooktor.pl/slownik-medyczny/d/dlugosc_zycia.h
    tml

    Czyli wszyscy płacili a emerytury, dostawiali nieliczni. Czysty zysk.
    Dodatkowy bonus to odrobina socjalizmu uspokajająca robotników. Bismarck
    to miał łeb :)

    --
    @2009 Johnson

  • 44. Data: 2009-09-18 18:13:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Herald wrote:

    > Potrafisz wyobrazić sobie 69 letniego grzmota który skacze do
    > rusztowaniach, czołga się z kablami po drabinkach i korytkach?
    > Ja nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    to masz mało wyobraźni, mój szanowny ojcieć rocznik 39 jest całkiem sprawny
    fizycznie, a w firmach spotykam wielu starszych ludzi któzy zapierdalaja
    lepiej niż młode zdechalaki.

  • 45. Data: 2009-09-18 18:18:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90i3v$5c3$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Co mam własną stronę z przemyśleniami założyć, by móc ją linkować :) ?
    Nie, skąd, te przemyślenia wcale nie musza być interesujące. ;)

    > Ale poz tym myślę że jak sie wysilisz to znajdziesz odpowiednie dane,
    Nie, nie. Dowody i źródła to ppodaje ten, który stawia tezy.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2009-09-18 18:19:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h90ics$9ik$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

> [...]
    tml
    > Czyli wszyscy płacili a emerytury, dostawiali nieliczni. Czysty zysk.

    O, i teraz jest OK, bardzo ładnie.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-09-18 18:22:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Arek <a...@e...net> napisali:
    > Bo nie dostrzegłem w tej dyskusji takiej osoby.

    Chyba zapomniales, ze dyskutujesz z socjalista.
    Powinnoscia zapobiegliwych i pracowitych jest utrzymywac lekkoduchow i
    leserow.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 48. Data: 2009-09-18 18:29:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3cfcd$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Chyba zapomniales, ze dyskutujesz z socjalista.
    Głupiś. Z socjaldemokratą raczej, jeśli już.
    Ale i tak lepiej być socjalistą niż ze zwykłym durniem.

    > Powinnoscia zapobiegliwych i pracowitych jest utrzymywac lekkoduchow i
    > leserow.
    Ci zapobiegliwi i pracowici są widoczne zwyczajnie głupi skoro się
    wykorzystywać dają.
    Śmierć frajerom, jak to kiedyś mawiano.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2009-09-18 18:41:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Ci zapobiegliwi i pracowici są widoczne zwyczajnie głupi skoro się
    > wykorzystywać dają.

    Spokojnie, jest ich coraz mniej. Wczesniej, czy pozniej zostaniecie z reka
    w nocniku.
    Pierwszy przyklad z brzegu:
    http://www.optizus.pl/

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 50. Data: 2009-09-18 18:58:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ab3d44a$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > Spokojnie, jest ich coraz mniej. Wczesniej, czy pozniej zostaniecie z reka
    > w nocniku.
    Może tak, może nie, proroku podwórkowy.
    Ale na razie to wy w tym nocniku się trzepoczecie.

    > Pierwszy przyklad z brzegu:
    > http://www.optizus.pl/
    To żaden przykład. To czcza gadanina.

    --