  • 1. Data: 2006-09-13 20:15:44
    Temat: Akademi Teologi Katolickiej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tak sobie serfuje i:
    http://www.policja.pl/index.php?dzial=65&id=904
    potem
    http://portalwiedzy.onet.pl/63302,,,,akademia_teolog
    ii_katolickiej_w_warszawie,haslo.html

    Czy dobrze myslę że ten pan skończył wydział prawa kanonicznego?
    Czy ktoś kto coś takiego skończył, może mówić że jest prawnikiem? Czy
    ukończenie prawa kanonicznego jest tożsame z ukończeniem studiów
    prawniczych?
    Bo ten pan z uwagi na wiek nie skończył chyba
    http://www.wpia.uksw.edu.pl/informacje.php

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 2. Data: 2006-09-14 17:39:21
    Temat: Re: Akademi Teologi Katolickiej
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Czy dobrze myslę że ten pan skończył wydział prawa kanonicznego?

    Niekoniecznie.
    Tu: http://www.bip.uksw.akcessnet.net/index.php?idg=1&id
    =19&x=7
    jest takie zdanie:
    "W ostatnim roku istnienia Akademii były w niej cztery wydziały i jeden
    instytut na prawach wydziału, dziewięć kierunków studiów (teologia, prawo
    kanoniczne, prawo, filozofia, psychologia, historia, historia sztuki,
    politologia, nauki o rodzinie), 295 nauczycieli akademickich i 8787
    studentów."
    Nie znalazłem daty utworzenia kierunku 'prawo', ale być może załapał się.

  • 3. Data: 2006-09-14 17:41:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Nie znalazłem daty utworzenia kierunku 'prawo', ale być może załapał się.

    Być może.
    Być może nawet to prawo skończył rok temu (czy tam kiedy ta akademia
    zniknęła) zaocznie :)