  • 61. Data: 2006-04-01 14:48:12
    Temat: Re: [OT] Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Zbigniew B.* wypowiedziała
    te słowa:

    > Nie zdziwiłbym się, ale też i mnie "szkolenie psów służbowych"
    > niespecjalnie interesuje. Co ja - treser jestem? A może Ty?

    Trener - nie "treser". Nie, mam psa i lubię psy, (trochę) rozumiem tych,
    co się ich boją ale nie rozumiem takich "znawców" tematu jak Ty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org |||

  • 62. Data: 2006-04-01 18:08:39
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.04.2006 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > Trener - nie "treser". Nie, mam psa i lubię psy, (trochę) rozumiem tych,
    > co się ich boją ale nie rozumiem takich "znawców" tematu jak Ty.

    Kobieta ma kłopot, a ja jej zaproponowałem skuteczne remedium - to wszystko.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 63. Data: 2006-04-01 21:26:08
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > No jasne... a o czym ja pisałem, w odpowiedzi na zapewnienia wszystkich
    > obecnych w niniejszym wątku "psiarzy", że "gaz czy teaser - to nic nie da"?
    > ;)
    >
    > Miło, że wreszcie któryś się przyznał.
    >
    > Ja po prostu sądzę, że lepiej potraktować odpowiednio tego pieska, niż żeby
    > on "potraktował" po swojemu dziecko sąsiadów. Na przykład tak:
    >
    > http://koziolek.pl/archiwum2.php?op=show&id=16403&k=
    &ad=&am=&ar=&szukaj=&PHPSESSID=639c0c408de9d34dce4fd
    7f7576f5d10
    > http://myszkow.naszemiasto.wp.pl/wydarzenia/584314.h
    tml

    wybijmy wszystkch mezczyzn bo lepiej zeby im sie cos stalo niz zeby
    potraktowali .... jak ...
    i tu moglbym wkleic tysiace linkow ..

    glupi jestes

  • 64. Data: 2006-04-01 22:34:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 1 Apr 2006 11:45:42 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > Oj, jakieś wątpliwe to mi się wydaje. Może wycięto tych parę minut z tego
    > filmu.

    Nie, nic nie wycięto z tego filmu. Pomyliłem się być może w rasie psa, no i
    w czasie - nie 10 sekund, a 5 sekund. Pies upada porażony prądem, miota
    się, a zaraz potem wstaje i przeraźliwie ucieka.

    Proszę, tu możesz sam zobaczyć:
    http://www.voila.pl/h9edi/?1

    > Skoro - tak czy owak - pies uciekł, to można chyba uznać zaproponowane
    > rozwiązanie za właściwe?

    Jasne. Ten akurat uciekł, a inny być może stanie sie 10x bardziej agresywny
    i Cie zagryzie na śmierć. Wprost idealne rozwiązanie :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 65. Data: 2006-04-02 09:35:49
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Kobieta ma kłopot, a ja jej zaproponowałem skuteczne remedium - to wszystko.
    Myślę, że skutecznoścmożesz zademonstrować.

    Jak staniesz pysk w pysk, może coś dotrze.

    MZ

  • 66. Data: 2006-04-02 13:24:26
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.04.2006 Marcin Żyła <m...@m...com> napisał/a:

    > Myślę, że skutecznoścmożesz zademonstrować.

    Inni już zademonstrowali - choćby ci policjanci.

    > Jak staniesz pysk w pysk, może coś dotrze.

    Nie będąc psem, nie posiadam pyska - nie wiem, jak Ty.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 67. Data: 2006-04-02 13:26:06
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.04.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > Jasne. Ten akurat uciekł, a inny być może stanie sie 10x bardziej agresywny
    > i Cie zagryzie na śmierć. Wprost idealne rozwiązanie :))

    Jasne. Jeszcze mi "zapodaj" link do jakiegoś filmu np. o psach kuloodpornych.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 68. Data: 2006-04-02 13:27:18
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.04.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > wybijmy wszystkch mezczyzn bo lepiej zeby im sie cos stalo niz zeby
    > potraktowali .... jak ...

    No, to zaczynaj wybijanie.

    > i tu moglbym wkleic tysiace linkow ..
    >
    > glupi jestes

    Spadaj, syneczku.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 69. Data: 2006-04-02 13:33:37
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

> [...]

    > w czasie - nie 10 sekund, a 5 sekund. Pies upada porażony prądem, miota
    > się, a zaraz potem wstaje i przeraźliwie ucieka.

    Facet, daj sobie siana z takimi "dowodami". :]

    Na tym filmiku w ogóle nie widać, czego właściwie użył ten policjant, i czy
    użył tego czegoś celnie. Widać jedynie, że wymierzył w stronę psa coś, co
    wygląda na pistolet. Głos komentatorki każe wierzyć, że "jego kolega użył
    teasera - ale pies..." itd. Może i tak było - może nie.

    Tak czy owak - psa przegnali.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 70. Data: 2006-04-02 13:40:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Apr 2006 13:26:06 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > Jasne. Jeszcze mi "zapodaj" link do jakiegoś filmu np. o psach kuloodpornych.

    Dałem Ci link do filmu, gdzie na średniej wielkości psa niezbyt dobrze
    działa paralizator, który dorosłego człowieka powala na 15-20 minut.
    Obejrzałeś go, czego jeszcze oczekujesz? Po prostu Twoje argumentu upadły i
    są liche - co zresztą większość w tym wątku zauważyła. A po tym co tutaj
    wypisujesz wnioskuję, z psami widocznie miałeś tylko taki kontakt, że
    widziałeś je na ryskunku w elementarzu, jak byłeś w podstawówce...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl