  • 21. Data: 2007-10-20 11:34:01
    Temat: Re: Adobe i wersje Trial - żądanie licencji przez Policję
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

> [...]
    .pl>

    > O licencję na redystrybucję oprogramowania. Typową licencją
    > zezwalającą na redystrybucję jest GPL.

    juz to wyjasnialismy, w swietle prawa karnego to moze byc napisane
    sraczu , wykonane zdjecie i zamiesczzone na stronie producenta.
    Sama licencja jako taka o tym nie decyduje a konkretny zapis
    gdziekolwiek by on byl.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 22. Data: 2007-10-20 19:17:06
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    [...]

    > Sama licencja jako taka o tym nie decyduje a konkretny zapis
    > gdziekolwiek by on byl.

    Zapis w umowie licencyjnej, którą akceptuje się przed pobraniem
    programu, w trakcie instalacji lub w dowolnym innym momencie, zwykle
    wyznaczonym przez instytucję lub osobę udzielającą licencji. Taka
    jest aktualna praktyka, przynajmniej w przypadku oprogramowania
    dostępnego powszechnie (opublikowanego).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 23. Data: 2007-10-21 10:37:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

> [...]
    > jest aktualna praktyka, przynajmniej w przypadku oprogramowania
    > dostępnego powszechnie (opublikowanego).

    ja sie odnosze do stwierdzenia ze o odpowiedzialnosci karnej decyduje
    licnecja, nie decyduje zapis ktory moze byc miedzyinnymi w licencji.