eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdministrator mi przysyla notorycznie wezwania do zaplaty czynszu › Administrator mi przysyla notorycznie wezwania do zaplaty czynszu
  • Data: 2007-06-27 08:22:56
    Temat: Administrator mi przysyla notorycznie wezwania do zaplaty czynszu
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie.. jednak ja z czynszem nie zalegam. Mam komplet przelewow,
    sprawa byla kilkakrotnie wyjasniana, oni jednak sobie ciagle nie radza z
    obliczeniami.
    Wkurza mnie ze ciagle od nowa musze to wyjasniac, marnowac czas i pieniadze.
    Jesli sie nie odezwe moga moje dane podac innym mieszkancom z infromacja ze
    nie place (tak ustalila wspolnota).
    Czy musze sam to wyjasniac czy moge olac jak mam przelewy (dokladnie
    opisane). Jak moge na nich nacisnac by przylozyli sie do obliczen ? Czy
    opublikowanie moich danych jako dluznika - w przypdku gdy nim nie jestem da
    sie podciagnac po jakies paragrafy ?
    Do glowy przychodzi mi tylko:
    - napisac skarge do administratora z prosba o cofniecie uprawnien (chyba
    maja jakas izbe)
    - zagrozic im sadem za probe wyludzenia i niegospodarowanie moim majatkiem
    (jesli pieniedzy nie ma to znaczy ze zgubili), pomowienia (szczegolnie gdy
    dadza moje dane sasiadom).
    - wyslac fakture za dokonanie obliczen bilansu czynszu (moj czas marnuje)