  • 1. Data: 2009-02-09 17:43:46
    Temat: Administracja osiedla zwleka z odpowiedzą na pismo.
    Od: "WTC" <1...@o...pl>

    Witam.
    Administracja osiedla na którym 3 lata temu dzierżawiłem lokal ,żada zapłaty
    za różnice w
    rozliczeniu za prąd (zaprzestałem działalność również 3 lata temu ).
    Kolejne pisma wyjasniające zatrzymały sie w miejscu w którym
    administracja zamiast wyjaśnienia ,napisała w liście :
    "Niebawem zajmiemy się ta sprawą i odpiszemy "
    To oczywiście jawne zwlekanie w czasie z odpowiedzą.

    Dlatego mam pytanie :
    Jaki jest konkretny czas na odpowiedź z takiej instytucji .
    I jakie paragrafy to regulują.

    Pozdrawiam.
    Robert.

  • 2. Data: 2009-02-09 17:47:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    WTC pisze:

    > To oczywiście jawne zwlekanie w czasie z odpowiedzą.

    To się ciesz. Jeszcze troszkę pozwlekają i się przedawni :)

    > Dlatego mam pytanie :
    > Jaki jest konkretny czas na odpowiedź z takiej instytucji .

    Mogą ci nic nie odpisywać.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-02-09 17:52:37
    Od: "WTC" <1...@o...pl>

    > To się ciesz. Jeszcze troszkę pozwlekają i się przedawni :)

    > Mogą ci nic nie odpisywać.

    Ale mi chodzi o konkretne zakonczenie sprawy .
    Na poprzednie moje argumenty próbowali pokrętnie
    szukac paragrafów.Obecnie mi się juz znudzili ;)
    Jak ktoś zna jakiś paragraf pieczętujący ta sprawę to poproszę.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-09 17:54:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WTC" <1...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukac paragrafów.Obecnie mi się juz znudzili ;)
    > Jak ktoś zna jakiś paragraf pieczętujący ta sprawę to poproszę.

    Właśnie ten o przedawnieniu., Z upływem trzech lat na każde następne pismo
    z czystym sumieniem im możesz odpisać, że należność - jeśli nawet istniała,
    co wątpliwe - to się przedawniła.

  • 5. Data: 2009-02-09 18:09:21
    Od: "WTC" <1...@o...pl>

    > Właśnie ten o przedawnieniu., Z upływem trzech lat na każde następne pismo
    > z czystym sumieniem im możesz odpisać, że należność - jeśli nawet
    > istniała, co wątpliwe - to się przedawniła.

    Ale cała korespondencja zaczęła się 2,5 roku od zakończenia działalności .
    Czy okres przedawnienia nie wydłuża się na czas korespondencji ?
    (nawet jawnie przedłużanej przez administrację?)

    Pozdrawiam.
    Robert

  • 6. Data: 2009-02-09 18:12:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Czy okres przedawnienia nie wydłuża się na czas korespondencji ?
    > (nawet jawnie przedłużanej przez administrację?)

    Nie. Wydłużyło by ją Twoje uznanie długu albo pozew do sądu.

  • 7. Data: 2009-02-09 18:42:39
    Od: "WTC" <1...@o...pl>

    > Nie. Wydłużyło by ją Twoje uznanie długu albo pozew do sądu.

    Tak sie jeszcze zastanawiam czy nie posądzić ich o próbe wyłudzenia ,bo
    płaciłem administracji kaucję w wysokości 1-krotności wartości czynszu i
    opłat ryczałtowych .
    I owa kaucja została mi zwrócona bez żadnych potrąceń.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-02-09 19:20:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > opłat ryczałtowych .
    > I owa kaucja została mi zwrócona bez żadnych potrąceń.

    Odradzam. A przejrzawszy archiwum grupy znajdziesz uzasadnienie. W skrócie,
    to po prostu nie jest oszustwo. Inaczej każde oddalone przez sąd powództwo
    cywilne kończyło by się przesłaniem akt do prokuratury pod kątem
    przestępstwa.