  • Data: 2003-10-28 17:52:50
    Temat: Abonament radiowo-telewizyjny ???
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam pytanie, moze ktos sie orientuje za co tak wlasciwie sie placi tzw.
    abonament radiowo-telewizyjny ?? Czy za samo posiadanie telewizora, czy tez
    za ogladanie programow TVP SA ?? Bo jesli to drugie to jak dla mnie jest to
    smieszne bo nie dosc ze biora pieniadze za reklamy to jeszcze zdzieraja z
    ludzi, a jesli za samo posiadanie to juz wogole brak mi slow. Dostajemy
    strasznie po d... , w przyszlym roku nawet wydatki na szkole nie odlicze
    sobie od podatku, trzeba wiac z tego kraju jak najszybciej .

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl