  • 51. Data: 2014-02-08 23:49:50
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Bo podobno chodzą i sprawdzają:
    > https://rtv.poczta-polska.pl/?action=Kontrole
    > (ciągle czekam aż ktoś opisze kto chodził i jakie miał pojęcie o
    > sprzęcie) Chciałbym znać te kompetencje żeby pokazać kontrolującemu że
    > mam duży monitor a nie odbiornik telewizyjny. Ale jakoś się obawiam że
    > "listonosz" nie wie że istnieją monitory 37" albo i większe:-)
    > Chciałbym zeznać w zgodzie z prawdą i nie być traktowanym za
    > uchylającego się, podejrzanego, wykorzystującego luki prawne.
    > Jak na razie nie znając kompetencji i znając stan prawny wolę ich
    > wysłać na drzewo. :-)

    Chodza? Ale chyba nie po domach. W aki sposób mieliby sie znaleźć w moim
    mieszkaniu?

  • 52. Data: 2014-02-09 03:03:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Trzeba płacić za odbiornik. Odbiornikiem może być np. tuner sat. czy
    > dvb-t, dvb-c pomimo że jest podłączony do monitora komputerowego czy
    > projektora.

    oo kiedy.
    nr dziennika ustaw i paragraf poproszę.

    > PS. Dlatego jak na razie najbezpieczniej mieć w domu tylko komputer. Bo
    > jest to urządzenie którego głównym zadaniem nie jest odbiór tv.

    glownym zadaniem mojego komputera jest odbiór TV.

  • 53. Data: 2014-02-09 03:04:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > Chodza? Ale chyba nie po domach. W aki sposób mieliby sie znaleźć w moim
    > mieszkaniu?

    wpusciłeś ich.
    to jedyna metoda.

  • 54. Data: 2014-02-09 09:08:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > Ale jakoś się obawiam że "listonosz" nie wie że istnieją monitory 37" albo i
    > większe:-)

    Obecnie telewizory tak naprawdę to komputery.

  • 55. Data: 2014-02-09 09:51:54
    Temat: Re: Abonament RTV - nowa ustawa
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    czy jak wejdzie ta inna oplata od lokalu nie od odbiornika

    to samochodowe rtv nie bedzie podpadac pod nia? :D

    pomijam osobowki z radiami, ale sa kampery z calym osprzetem :D

  • 56. Data: 2014-02-09 09:52:58
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.02.2014 03:04, witek wrote:

    > wpusciłeś ich.
    > to jedyna metoda.

    dokladnie

    moga wejsc "na spryciarza" jedynie ;D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 57. Data: 2014-02-09 09:54:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > wpusciłeś ich.
    > to jedyna metoda.

    No a jak nie wpuszczam...?

  • 58. Data: 2014-02-09 09:54:07
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.02.2014 03:03, witek wrote:

    > glownym zadaniem mojego komputera jest odbiór TV.

    kurde :D a glownym zadaniem mojego TV jest bycie monitorem komputera :D

  • 59. Data: 2014-02-09 11:24:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 09 Feb 2014 09:51:54 +0100, hikikomorisan
    <h...@a...pl> wrote:

    >czy jak wejdzie ta inna oplata od lokalu nie od odbiornika
    >to samochodowe rtv nie bedzie podpadac pod nia? :D
    Powiedz jaki będzie dokładnie zapis w przepisie to go zinterpretujemy.
    :D

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 60. Data: 2014-02-09 12:04:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z
    > utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo

    No coś Ty. Oni w życiu nie zrezygnują z reklam. Po prostu chcą jeszcze od
    ludzi wyrwać trochę kasy i tyle.