  • 41. Data: 2014-02-08 09:15:39
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-08 08:24, z pisze:
    > I tu jest pytanie czy przypadkiem nie potraktują tego jako automatyczne
    > przedłużenie. Czy powiedzą OK sorry już pism nie będziemy wysyłać.
    > Czy zechcą państwo zarejestrować swój nowy odbiornik który wczoraj
    > kupiliście? :-)

    Ani to, ani to, po prostu anulują zobowiązania po śmierci abonentki.

    Wy w ogóle mieszkaliście z tą babcią, czy jak?

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2014-02-08 14:31:42
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    > Wyrzuć TV i po problemie.

    Niestety jak masz kablówkę to sprawdzą, że korzystasz i masz przerypane.
    Pozdrawiam
    Krsnal

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 43. Data: 2014-02-08 15:20:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krasnal k...@p...onet.pl ...

    > Niestety jak masz kablówkę to sprawdzą, że korzystasz i masz
    > przerypane. Pozdrawiam

    ROTFL

  • 44. Data: 2014-02-08 15:25:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.02.2014 14:31, Krasnal pisze:

    > Niestety jak masz kablówkę to sprawdzą, że korzystasz i masz przerypane.

    Czego nie rozumiesz w "wyrzuć TV"?

  • 45. Data: 2014-02-08 15:58:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety jak masz kablówkę to sprawdzą, że korzystasz i masz przerypane.

    A to jest jakiś przepis, że jak mam kablówkę, to musze mieć telewizor? Nie
    chce mi sie śledzić, ale zdaje się opłacie nie podlegają odbiorniki
    turystyczne - Koleżanka do mnie przyjeżdża z turystycznym i wówczas porno
    oglądamy :-)

  • 46. Data: 2014-02-08 20:56:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-08 09:15, Liwiusz pisze:
    > Ani to, ani to, po prostu anulują zobowiązania po śmierci abonentki.
    >
    > Wy w ogóle mieszkaliście z tą babcią, czy jak?

    I w związku z Twoim pytaniem nadal nie mam pewności.
    Gdyby nie mieszkali to pewnie tak jak piszesz.
    A jak mieszkali? :-)

  • 47. Data: 2014-02-08 21:01:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-08 15:58, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > Nie chce mi sie śledzić, ale zdaje się opłacie nie podlegają odbiorniki
    > turystyczne - Koleżanka do mnie przyjeżdża z turystycznym i wówczas

    Trzeba płacić za odbiornik. Odbiornikiem może być np. tuner sat. czy
    dvb-t, dvb-c pomimo że jest podłączony do monitora komputerowego czy
    projektora.

    PS. Dlatego jak na razie najbezpieczniej mieć w domu tylko komputer. Bo
    jest to urządzenie którego głównym zadaniem nie jest odbiór tv.

  • 48. Data: 2014-02-08 22:19:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > PS. Dlatego jak na razie najbezpieczniej mieć w domu tylko komputer. Bo
    > jest to urządzenie którego głównym zadaniem nie jest odbiór tv.

    Bo?
    A jak mi poczta udowodni ze mam telewizor?

  • 49. Data: 2014-02-08 22:28:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba płacić za odbiornik. Odbiornikiem może być np. tuner sat. czy
    > dvb-t, dvb-c pomimo że jest podłączony do monitora komputerowego czy
    > projektora.

    No to pozostaje utrzymywać, że odbiornik czasem kochanka przywozi i tyle.

  • 50. Data: 2014-02-08 22:43:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-08 22:19, Budzik pisze:
    > Bo?

    Bo zwolnione z abo. są urządzenia które funkcję tv mają dodaną a ich
    głównym zadaniem jest coś innego: budzik, telefon, komputer, tablet...
    http://media2.pl/media/91842-KRRiT-TV-w-komorce-tabl
    ecie-i-komputerze-bez-abonamentu-RTV.html
    Jest na to dokument rady. może znajdę.

    > A jak mi poczta udowodni ze mam telewizor?

    Bo podobno chodzą i sprawdzają:
    https://rtv.poczta-polska.pl/?action=Kontrole
    (ciągle czekam aż ktoś opisze kto chodził i jakie miał pojęcie o sprzęcie)
    Chciałbym znać te kompetencje żeby pokazać kontrolującemu że mam duży
    monitor a nie odbiornik telewizyjny. Ale jakoś się obawiam że
    "listonosz" nie wie że istnieją monitory 37" albo i większe:-)
    Chciałbym zeznać w zgodzie z prawdą i nie być traktowanym za
    uchylającego się, podejrzanego, wykorzystującego luki prawne.
    Jak na razie nie znając kompetencji i znając stan prawny wolę ich wysłać
    na drzewo. :-)