  • 1. Data: 2007-01-31 14:00:42
    Temat: Abonament RTV
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam!

    Dostalismy ostatnio pismo od "POCZTA POLSKA Wydzial Abonamentu RTV Sekcja
    Kartoteka RTV" mniej wiecej takiej tresci:

    "
    Uprzejmie informujemy, ze dotychczas nie wplynela do nas Pani/Pana wplata
    abonamentu radiowo-telewizyjnego za okres 01/2005-12/2006 w kwocie 390.00
    zlotych (ROTFL!!!!) co odnotowalismy w dniu 25.01.2007 podczas kontroli
    ksiazeczki radiofoniczej.

    Jezeli oplaty zostaly uregulowane do dnia otrzymania pisma to
    ...blablabla...

    W przypadku nieuregulowania oplaty prosimy o dokonanie wplaty wraz z
    odsetkami na konto ...blablabla...
    "

    Teraz pytanie. Co z tym zrobic? 390zl to zdecydowanie za duza dla mnie w tej
    chwili do zaplaty suma. Czy maja realne mozliwosci sciagniecia tych
    pieniedzy (konto/wynagrodzenie)? Czy mozna uniknac zaplaty tej kwoty i jak
    to zrobic? Jak sformulowac pismo do nich? Mozna napisac, ze od tego momentu
    (01/2005) nie bylo juz w mieszkaniu odbiornikow? Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-31 14:24:07
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bartekE320 wrote:
    > Witam!
    >
    > Dostalismy ostatnio pismo od "POCZTA POLSKA Wydzial Abonamentu RTV Sekcja
    > Kartoteka RTV" mniej wiecej takiej tresci:

    [ciach]

    To dlaczego nie wyrejestrowałeś odbiorników RTV?

    Jak masz zarejestrowane - dobrowolnie "podkładasz się" pod ten podatek
    od luksusu...