  • 11. Data: 2005-03-01 21:00:39
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d02k54$9ls$4@opal.futuro.pl...

    > Urządzenie ma być zdolne do natychmiastowego odbioru programów - bez
    > wtyczki nie jest zdolne.

    Źle mi się post podwiesił. Miała to być odpowiedź na post castrol'a.

  • 12. Data: 2005-03-01 23:39:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Źle mi się post podwiesił. Miała to być odpowiedź na post castrol'a.

    Z tunerem TV w komputerze to sprawa jest niezbyt jasna... Ustawa mówi o
    'natychmiastowym odbiorze' a nie precyzuje, ile to natychmiast jest :)

    Przypuszczam, że niektórzy mogliby szybciej na powrót zamocować ucięty
    kabel zasilający, niż doczekaliby się odpalenia słabego komputera z
    zainstalowanym bardzo rozbudowanym systemem operacyjnym...