  • 31. Data: 2005-07-05 15:46:51
    Temat: Re: Odp: Odp: ARSEN i wzory
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Ja? Swiety spokoj we wlasnym domu. Zdaje sie, ze mam do tego
    > jakies prawo, nie?

    Ja pytam o roszczenie, czyli jak sformułujesz pozew i na jakiej
    podstawie prawnej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 32. Data: 2005-07-05 15:47:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming napisał(a):

    > Masz dziwna maniere szukania winy u ofiary.

    Mam manie szukania uczciwości.

  • 33. Data: 2005-07-05 15:56:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Johnson [Tue, 05 Jul 2005 17:47:31 +0200]:

    > Mam manie szukania uczciwości.

    Aha. A mnie z tego szukania jakims dziwnym trafem wylaczyles
    defaultowo, tak? ;)

    Kira

  • 34. Data: 2005-07-05 15:59:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Aha. A mnie z tego szukania jakims dziwnym trafem wylaczyles
    > defaultowo, tak? ;)

    Powiem tak: stan faktyczny opisałaś w innym wątku. Czytam tu dziesiątki
    narzekań na firmy egzekucyjne w których główny zarzut to przedawnienie
    więc defaultowo uznałem że twój przypadek też dotyczy przedawnienia.
    I już :)

  • 35. Data: 2005-07-05 16:01:36
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Johnson [Tue, 05 Jul 2005 17:59:41 +0200]:

    > więc defaultowo uznałem że twój przypadek też dotyczy
    > przedawnienia.
    > I już :)

    No dobra, przyjmuje do wiadomosci ze to takie zalozenie
    odgorne, nie koniecznie zgodne ze stanem faktycznym ;-)

    Kira

  • 36. Data: 2005-07-05 16:02:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Johnson [Tue, 05 Jul 2005 17:46:51 +0200]:

    > Ja pytam o roszczenie, czyli jak sformułujesz pozew
    > i na jakiej podstawie prawnej.

    Prawdopodobnie nie sformuuje tylko nastepnym razem zwyczajnie
    zamiast pojsc otworzyc, zadzwonie po policje.

    Kira

  • 37. Data: 2005-07-05 20:25:32
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 05.07.2005 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Mam manie szukania uczciwości.

    A dlaczego mialaby uznac, skoro jak sama twierdzi, nie poczuwa sie do
    odpowiedzialnosci BO NIE JEZDZI AUTOBUSAMI? Od rozpatrzenia takiej sprawy
    jest Sad - a firma o ktorej Kira pisze usiluje WYMUSIC uznanie rozczenia
    prze Kire. Cos tu chyba nie tak.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 38. Data: 2005-07-05 21:27:50
    Temat: Re: Odp: ARSEN i wzory
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Przeciez nie wdarl sie do srodka.

    mial zamaiar
    p.

  • 39. Data: 2005-07-06 06:06:54
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > jest Sad - a firma o ktorej Kira pisze usiluje WYMUSIC uznanie rozczenia
    > prze Kire. Cos tu chyba nie tak.

    tego juz johnson nie widzi ;)

  • 40. Data: 2005-07-06 07:25:13
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Tue, 5 Jul 2005 23:27:50 +0200]:

    > mial zamaiar

    Ba, nawet do przedpokoiku wlazl! :P Dalej juz nie...

    Kira