  • 41. Data: 2007-02-21 21:32:06
    Temat: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl>

    Damian \/ ExCAR.pl spod adresu <e...@...x.c.a.r.p.l> wysłał(a):
> [...]
    > I praktycznie nie bylo zadnej gadki, nic...
    > No i teraz dylemat. Samochod zakupiony i co dalej?
    > Zastanawiam sie jak wybrnac z tej calej dosc glupiej sytuacji,
    > chcielismy zrekompensowac
    > koszta wystawienia i prowizji, ale to nie przejdzie.
    > Zastanawiam sie jakie szanse ma sprzedajacy w sadzie. Czy dobra linia
    > obrony moze byc fakt,
    > ze w ogloszeniu nie bylo np. wielu waznych danych technicznych lub
    > ogloszenie zawieralo klamliwy opis?
    > (np. auto bylo niby sprawne, a w rzeczywistosci nie jest - zawsze cos w

    Prawa kupującego poza sklepem. Nie wiem tylko czy nie ma jakiegos wyjątku
    dla samochodów.
    http://www.money.pl/archiwum/poradniki/artykul/prawa
    ;kupujacego;poza;sklepem,61,0,190013.html

    --
    Gabriel
    [pisząc do mnie popraw adres]

  • 42. Data: 2007-02-21 22:53:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.02.2007 Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> napisał/a:
    > Mia?em analogiczne zdarzenie - mój 3latek wylicytowa? sobie saperk?.
    > Oczywi?cie by?em gotów zap?aci? za ten przedmiot wylicytowana kwot?
    > (oidp 23PLN) ale po wyja?nieniu sprawy ze sprzedawc? machn?? r?k? i
    > wystawi? pozytywny komentarz.

    I bardzo to dobrze o nim świadczy, ale to nic ponad jego dobrą wolę. Nie
    widze powodu aby kogoś nazywac naciągaczem jesli tej dobrej woli nie ma.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2007-02-21 23:36:26
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Damian \/ ExCAR.pl" <e...@...x.c.a.r.p.l> napisał w wiadomości
    > Znajomej dziecko wylicytowalo na allegro samochod,
    > znajoma zadzwonila do sprzedajacego przed sprzedaza, ze
    > to pomylka i by usunal oferte.
    > Sprzedajacy nie usunal i znajoma... stala sie zwyciezczynia w aukcji ;)

    wystarczy 7 dni sie nie odzywać ;)))

    Sprzedający i Kupujący powinni nawiązać kontakt nie później niż w terminie
    siedmiu dni od daty zakończenia aukcji. W przypadku braku odpowiedzi ze strony
    kontrahenta w powyższym terminie, można od umowy sprzedaży odstąpić

  • 44. Data: 2007-02-21 23:37:57
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-02-21, Gab <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Prawa kupującego poza sklepem. Nie wiem tylko czy nie ma jakiegos wyjątku
    > dla samochodów.
    > http://www.money.pl/archiwum/poradniki/artykul/prawa
    ;kupujacego;poza;sklepem,61,0,190013.html

    Nie dotyczy aukcji.

    --
    Tomasz Trystula

  • 45. Data: 2007-02-21 23:52:59
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 21.02.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:

> [...]
    > kontrahenta w powyższym terminie, można od umowy sprzedaży odstąpić

    ...co się tłumaczy na polski: "Sprzedający, jeśli zechce, może odstąpić".

    A jeśli nie zechce - to wyśle maila do Kupującego, i w ten sposób - ze swej
    strony - "nawiązał kontakt". :]
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"

  • 46. Data: 2007-02-21 23:56:27
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 20.02.2007 Damian \/ ExCAR.pl <e...@...x.c.a.r.p.l> napisał/a:

    > Znajomej dziecko wylicytowalo na allegro samochod,
    > znajoma zadzwonila do sprzedajacego przed sprzedaza, ze
    > to pomylka i by usunal oferte.
    > Sprzedajacy nie usunal i znajoma... stala sie zwyciezczynia w aukcji ;)

    Samochód? Jeden gość, bezmyślnie się bawiąc, kupił spółkę za 500 tys. zł.

    Zobaczcie sami:

    http://netto.blox.pl/2007/02/kup-pan-komunikator.htm

    #v+
    Gość: raf-i, net2.chomiczowka.net.pl
    2007/02/18 19:56:29
    kurczaki, niechcący kupiłem ten byznes
    [..]
    marcin to wszystko przez ciebie...
    to był impuls (do zakończenia aukcji było tylko 3 min)
    ale jak sobie pomyslalem ze mc_i2.0 w to wejdzie przede mna...

    teraz wiem jak działa link "kup teraz"
    #v-
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"

  • 47. Data: 2007-02-22 07:33:55
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości
    .

    > Samochód? Jeden gość, bezmyślnie się bawiąc, kupił spółkę za 500 tys. zł.
    > Zobaczcie sami:
    > http://netto.blox.pl/2007/02/kup-pan-komunikator.htm

    W przypadku zbycia firmy wymagana jest chyba umowa pisemna z notarialnym
    potwierdzeniem?
    Więc akurat w tym przypadku, w przeciwieństwie do samochodu nie doszło do
    zawarcia umowy.

    --
    Paweł

  • 48. Data: 2007-02-22 09:31:36
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    .
    > A jeśli nie zechce - to wyśle maila do Kupującego, i w ten sposób - ze swej
    > strony - "nawiązał kontakt". :]

    pozostanie problem definicji "nawiązania kontaktu"

  • 49. Data: 2007-02-22 11:44:07
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 22.02.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:

    .

    > pozostanie problem definicji "nawiązania kontaktu"

    Skoro mail został wysłany, i dotarł do adresata - to kontakt został
    nawiązany, chyba nie ma co dzielić włosa na czworo. A że został wysłany
    i odebrany - to można sprawdzić w logach, i tu wypieranie się nie pomoże.
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"

  • 50. Data: 2007-02-22 11:45:15
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 22.02.2007 Paweł <b...@m...com> napisał/a:

    > Więc akurat w tym przypadku, w przeciwieństwie do samochodu nie doszło do
    > zawarcia umowy.

    Zatem w tym przypadku gościowi jeszcze to ujdzie na sucho...
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"