  • Data: 2003-01-23 17:15:12
    Temat: [ALLEGRO] Jak wniesc pozew? c.d.
    Od: "Jakub Ziobro" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Sprawe oszustwa na Allegro (towar nigdy nie dotarl, wylicytowane 300zl
    wplacilem z gory na konto w banku nieinternetowym) zglosilem na policje. Po
    2 tygodniach dostalem list z Prokuratury Rejonowej iz materialy z
    komisariatu w ktorym zglosilem oszustwo zostana przeslane do prokuratury
    rejonowej w Poznaniu, czyli tam gdzie mieszka oskarzony - podobno tam mialo
    miejsce oszustwo... :-\ (ja jestem z Wroclawia) W zwiazku z tym mam pytanie:
    czy w tego typu sprawach zaistnieje potrzeba osobistego stawienia sie w
    tamtejszej prokuraturze? Wiazaloby sie to z moim wyjazdem, kto wtedy pokrywa
    koszty? Czy istnieje mozliwosc odwolania od tej decyzji, aby sprawa byla
    rozpatrywana w moim miescie? Z gory dzieki za wszelkie sugestie!

    --
    pozdrawiam,
    Jakub Ziobro