    From: "Lori" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: AC, kradzież i problem
    Date: Thu, 17 Feb 2005 13:29:22 +0100

    Witam,
    Mam poważny problem, bardzo proszę o pomocne rady, jeśli to możliwe.
    Skradziono mi SC, rocznik 2000, ubezpieczone było w PZU, miałem wykupiony
    pełny pakiet, tak było od nowości bo i samochód mam od nowości, nie
    zgłaszałem szkód.... Kwota ubezpieczenia 11 000 zł.
    Problem mój polega na tym , że nie mogę znaleźć drugiego kluczyka, który
    jest zadeklarowany w umowie z PZU.
    Zgłosiłem szkodę na policji, potem w PZU. no i mam ten kluczyk dostarczyć.
    Kluczyk ten nie był używany i jak mi się wydaje powinien leżeć w szufladzie
    w domu. Ostatni raz widziałem go we wrześniu/ październiku, bo wymieniłem
    kluczyki bo stary zaczął stwarzać problemy przy otwieraniu. Zapasowy kluczyk
    schowałem - jak mi sie wydaje- do szuflady biurka...
    Mieszkanie zostało gruntownie przeszukane, przeze mnie, przez żonę a nawet
    przez teściową. Kluczyk przepadł, i śni mi się teraz po nocach. nie miałem
    pojęcia że mi zginął bo inaczej już dawno bym to zgłosił...:-(
    No i muszę napisać oświadczenie, że niestety drugiego kluczyka nie mogę
    oddać PZU. na 99% (jak mi wszyscy wokół mówią) odszkodowanie mi sie nie
    dostanie... to dla mnie katastrofa - nie mam samochodu, i kasy na inny..
    Dojazd żony do pracy zajmował 15 min a teraz zajmuje jej ponad godzinę...
    I pomyśleć, że przez 5 lat płaciłem za cały pakiet, a i tak brak kluczyka
    załatwił mnie totalnie...

    bardzo proszę o rady, czy mam jakieś mam możliwości?.

    pozdr.
    lori(at)polbox.com
    Tadeusz
    PS. taki sam list wysłałem również na alt.pl.biznes.ubezpieczenia