  • 11. Data: 2010-12-16 23:23:34
    Temat: Re: A wiec mam klienta, który mi nie zaplacil za usluge IT...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    witek napisał(a):
    > masz szczeście, ze trafiles na cieniarza.
    Jak już to na cieniasa.
    A Ty myślisz że kto łupie radia, kołpaki, halogeny i wkłady lusterek?
    Mafia ruska? Czy "dzieci" z "dobrych" domów?
    > natepnym razem twoja kalkulacja moze byc bledna.
    > to co ci sie udało raz, nie musi ci sie udac nastepnym.
    Wszystko możliwe.
    > Chciałby sie zemscic, to poszedłby na policję i do dzisiaj bys sie bujał
    > po sądach.
    > a za grozby karalne i naruszenie nietykalnosci zawiasow bys nie dostał.
    Jeszcze musiał by to udowodnić.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-12-17 07:55:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    witek napisał(a):
    > Powinni za to dać nobla... psychiatrom, którzy musz to potem
    > leczyć.
    Nobla to powinni dać twórcom Polskiego chorego prawa. A bardziej
    należy się sędziom, którzy ze sztuką pod własne widzimisię lub pod
    wytyczne najjaśniej nam panujących, potrafią je zinterpretować.

    Na tej arenie jesteśmy największym cyrkiem europy.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-12-17 07:58:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof 45 napisa?(a):

    > Jak wyżej, tylko nie wzywam policji. Wkładam mu łapę w drzwi i z kopa
    > x3, w efekcie ma zmiażdżony nadgarstek który bo wydobrzeniu nadawać
    > się będzie tylko do salutowania. Robiąc to, byłem świadomy
    > konsekwencji. Dostaje 12 miesięcy w zawiasach, a złodziej już nie
    > łupie aut, a mnie sąsiedzi do dzisiaj stawiają piwo, bo skończyły się
    > włamy na osiedlu.

    Kumple zlodzieja nastepnego dnia wala Twojego syna bejzbolem po glowie
    wiec do konca jego zycia bedziesz musial za niego wycierac kupe...

    Na pewno wiesz co wybierzesz?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 14. Data: 2010-12-17 08:30:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-17 08:55, Krzysztof 45 pisze:

    > Na tej arenie jesteśmy największym cyrkiem europy.

    Wyjedziesz kiedyś za granicę, pomieszkasz, zrozumiesz że wcale nie
    odstajemy od średniej europejskiej.
    No, może jedynie w narzekaniu ... :(

    --
    spp

  • 15. Data: 2010-12-17 08:35:57
    Temat: Re: A wiec mam klienta, który mi nie zaplacil =?UTF-8?B?emEgdXNsdWdlIElULi4u?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > Złodziej na sali sądowej z uśmiechem poddaje sie karze.
    > Załatwił sobie zgodnie z naszym najwyższym sprawiedliwym prawem
    > zawiasy na 6 miesięcy. Złodziej zaraz po wyjściu z sądu, dalej
    > łupie auta.
    >
    > Przykład 2.
    > Jak wyżej, tylko nie wzywam policji. Wkładam mu łapę w drzwi i z
    > kopa x3, w efekcie ma zmiażdżony nadgarstek który bo wydobrzeniu
    > nadawać się będzie tylko do salutowania. Robiąc to, byłem
    > świadomy konsekwencji. Dostaje 12 miesięcy w zawiasach, a złodziej
    > już nie łupie aut, a mnie sąsiedzi do dzisiaj stawiają piwo, bo

    Przykład 3.
    Jak wyżej, wkładasz mu łapę w drzwi, on drugą wyciąga zza pazuchy
    kosę i ci ją wsadza w brzuch. Trafia akurat w co trzeba, on sobie
    odchodzi pogwizdując z twoim radiem pod pachą, ty leżysz i się
    wykrwawiasz, nieprzytomny.
    Przypadkowy przechodzień patrzy, uznaje że jesteś napruty i idzie
    dalej.

    Zgadnij - czy złodziej wpadnie na twój pogrzeb?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2010-12-17 08:56:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    januszek napisał(a):
    > Kumple zlodzieja nastepnego dnia wala Twojego syna bejzbolem po glowie
    > wiec do konca jego zycia bedziesz musial za niego wycierac kupe...
    > Na pewno wiesz co wybierzesz?

    I widzisz, tu jest sedno sprawy z kalkulacją.

    - Kogo dorwałem. Obcego, czy z podwórka.
    - Czy złodziej wie, kto go dorwał. A jak jakimś cudem wie ...
    - Sprawę mogę dokończyć za miesiąc, tak by nie wiedział kto.

    Czy nasz system prawny po złapaniu złodzieja, z resocjalizuje go,
    czy przerobi go na bandytę i morderce?
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-12-17 09:14:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof 45 napisa?(a):

    > Czy nasz system prawny po złapaniu złodzieja, z resocjalizuje go,
    > czy przerobi go na bandytę i morderce?

    Moim zdaniem pierwszym zadaniem systemu powinno byc doprowadzenie do
    sytuacji w ktorej zlodziej zaplaci z nawiazka za naprawe szkod. Krotko
    mowiac idealem byloby gdyby Sad na rozprawie karnej przyznawala
    poszkodowanemu odszkodowanie w wysokosci 10x poniesione w wyniku
    kradziezy koszta.

    Swoja droga to akcja polegajaca na okaleczaniu jako zemscie za kradziez
    jest w moim odczuciu wlasnie bandytyzmem.

    j.

  • 18. Data: 2010-12-17 09:17:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Massai napisał(a):
> [...]
    > patrzy, uznaje że jesteś napruty i idzie dalej.
    >
    > Zgadnij - czy złodziej wpadnie na twój pogrzeb?

    Przykład 4
    Prowadzisz samochód? Jak tak to czemu nie zrezygnujesz? Przecież
    bywają śmiertelne wypadki. Około 7tyś zabitych rocznie, to Ciebie nie
    przeraża i prowadzisz?
    Czy ubezpieczyciel, lub producent Twojego auta, wpadnie na Twój pogrzeb?
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-12-17 09:47:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    januszek napisał(a):
    > Moim zdaniem pierwszym zadaniem systemu powinno byc doprowadzenie
    > do sytuacji w ktorej zlodziej zaplaci z nawiazka za naprawe szkod.
    Nie zameldowany, bez pracy, bez majątku. I co?
    > Krotko mowiac idealem byloby gdyby Sad na rozprawie karnej
    > przyznawala poszkodowanemu odszkodowanie w wysokosci 10x poniesione
    > w wyniku kradziezy koszta.
    A kto ma je zapłacić? Sprawca? Z czego jak jest goły. Państwo? Może
    powinno państwo. Może w końcu jak by zobaczyli że kosztuje ich to
    kilkaset miljonów rocznie, może by przestali produkować chore prawo.
    > Swoja droga to akcja polegajaca na okaleczaniu jako zemscie za
    > kradziez jest w moim odczuciu wlasnie bandytyzmem.
    Bandytyzmem powiadasz.
    A może by tak wprowadzić ustawę z fragmentem islamskiego prawa
    szariackiego, mówiącego że za powtórną kradzież obcina sie dłoń?

    Wiesz co by to było po wprowadzeniu tego?
    Zgubił byś portfel na ulicy lub tel kom, wracasz szukając go po
    godzinie, a on by tam leżał nietknięty i czekał na Ciebie.
    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2010-12-17 15:24:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/17/2010 1:58 AM, januszek wrote:
    > Krzysztof 45 napisa?(a):

    > Kumple zlodzieja nastepnego dnia wala Twojego syna bejzbolem po glowie
    > wiec do konca jego zycia bedziesz musial za niego wycierac kupe...
    >
    > Na pewno wiesz co wybierzesz?

    pewnie zaraz napisze, ze nie ma syna.