  • 11. Data: 2015-10-16 01:45:14
    Temat: Re: A moze by tak pozew zbiorowy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 13:19:10 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > A moze by tak pozew zbiorowy? No wlasnie, tylko przeciw komu? Policji,
    > GUM? Jak sie za to zabrac? Chce, mam czas, nie umiem.

    Ale jaka podstawa?
    Mierniki są dobre i dowodem na to jest papier z GUM.
    Policja jest dobra, bo ma mierniki z papierami.
    GUM wykonał wszystkie testy zgodnie z procedurami i ma na to dokumenty,
    więc też jest dobry.

    99% kierowców przyznaje że pomiar był prawidłowy i dobrowolnie przyjmują
    zaproponowaną grzywnę, czyli wszystko jest dobre.

    A 1% pieniaczy zawsze może się zdarzyć.

    Przyznasz chyba że nie ma o co się sądzić ;)

    Tu chyba faktycznie nie ma się o co sądzić, bo to nie sądu sprawa.
    Tu trzeba wybrać posłów którzy zrobią z tym porządek, bo jest to kwestia
    wymagająca zmian w prawie, bo obowiązujące "zasadniczo" jest przestrzegane.

  • 12. Data: 2015-10-16 02:45:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale jaka podstawa?

    Art 286 (oszustwo)?

    > Mierniki są dobre i dowodem na to jest papier z GUM.

    To moze nalezalo by skarzyc GUM? Zdaje sie, ze ktos tu GUM pozwal za Iskre.

    > 99% kierowców przyznaje że pomiar był prawidłowy i dobrowolnie przyjmują
    > zaproponowaną grzywnę, czyli wszystko jest dobre.
    >
    > A 1% pieniaczy zawsze może się zdarzyć.

    Cale szczescie, ze ten 1% jest w miare aktywnych, inaczej mieli bysmy
    dalej komune. O ile w ogole bysmy wyszli z jaskin.

    > Przyznasz chyba że nie ma o co się sądzić;)

    Tak pro publico bono.

    > Tu trzeba wybrać posłów którzy zrobią z tym porządek, bo jest to kwestia
    > wymagająca zmian w prawie, bo obowiązujące "zasadniczo" jest przestrzegane.

    Jesli 99% zgadza sie na to, co jest, to jak sobie wyobrazasz zmiane?.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2015-10-16 09:53:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    >To moze nalezalo by skarzyc GUM? Zdaje sie, ze ktos tu GUM pozwal za
    >Iskre.

    Mozna by, ale najpierw trzeba wygrac w sadzie sprawe o przekroczenie
    predkosci.
    Bo jak zostaniesz skazany albowiem "funkcjonariusz nigdy nie klamie, a
    Iskra miala wazny atest GUM" to przegrasz i sprawe w GUM.

    Poza tym GUM sie pewnie wypnie - FR zostal sprawdzony zgodnie z
    przepisami (ciekawe jakimi), i w momencie sprawdzenia byl dobry.
    Za pozniejsze miesiace nie odpowiadamy.

    J.

  • 14. Data: 2015-10-16 18:34:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

    > W skrócie: mieszasz różne "systemy walutowe" (obronę w procesie
    > wykroczeniowym próbujesz zastąpić jakimś wyimaginowanym pozwem cywilnym)
    > i wychodzą ci bzdury.

    To najpierw przeczytaj, a potem pisz. Ja o zadnej obronie nie pisze
    (terminy minely), tylko o pozwie zbiorowym. Chce sie domagac
    zaprzestania uzywania Ultralyte 20-20, ktore z oczywistych wzgledow nie
    powinny byc dopuszczone do pomiarow, oraz do wyplaty odszkodowan
    ukaranym na podstawie tych miernikow. Mozna wytoczyc taki pozew bankowi,
    ktory cos tam niefajnego w swoim regulaminie zawarl, to nie widze
    powodow, by nie oskarzyc Policji o uzywanie miernikow odleglosci nie
    wiadomo od czego w roli miernikow predkosci. Zbierze sie 10 chetnych, to
    podzialam dalej, nie zbierze sie to kazdemu, kto sie bedzie zalil na
    mandat, odpowiem, ze nie zrobil nic, by to oszustwo ukrocic.
    ---
    Ale mnie terminy jeszcze nie minęły :-)

    A ze na sprawiedliwosc, tj. wyrok skazujacy nie ma co liczyc, to juz
    zupelnie inna sprawa. Ja nie z tych, co sobie pogadaja i nic nie zrobia,
    a potem sa zdziwieni skutkami swoich zaniechan.
    ---
    Zaniechanie to jak masz obowiązek.

  • 15. Data: 2015-10-16 18:39:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Chociaz ... jesli sie moge domagac aby sasiad np nie smrodzil, czy
    wiekszej ilosci pszczol nie hodowal, bo moga ugryzc,...
    ---
    U...żądlić :-)