    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: A czy nie dało by sie tego wykorzystac przeciwko ZUS?
    Date: Wed, 13 Aug 2003 18:34:12 +0200

    Użytkownik Dredd <...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhdmgj$gk4$...@n...news.tpi.pl...
    > Jeśli wiesz że oferujesz lipną ofertę to według mnie popełniasz co
    > najmniej przestępstwo oszustwa
    >
    > Art. 286. § 1. kodeksu karnego: Kto, w celu osiągnięcia korzyści
    > majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego
    > rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    > wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    > należytego pojmowania przedsiębranego działania,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info
    Od dluzszego czasu chodzi za mna ten pomysl. Przeciez to co robi ZUS to
    klasyczne doprowadzenie do niekorzystnego rozporzadzenia mieniem. Placimy
    skladki ubezpieczeniowe na podstawie ktorych mamy teoretyczne prawo do
    bezplatnego leczenia, a sprobujcie z tego skorzystac.

    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji