  • Data: 2007-10-14 21:51:39
    Temat: 600 zl zastepstwa przy nakazowym wyroku 1500 zł?
    Od: "Szymon" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    moja mama zgodziła się wziąć na znajomą komórkę i wiadomo. Odradzałem a
    teraz mam w reku wyrok nakazowy zapłącenia 1531,85 zł + odsetki od 4.09
    oraz
    647 zł kosztów w tym 30 zł opłaty, 17 zł opłaty skarbowej od pełnomocnictwa
    i 600 zł zastępstwa procesowego.
    Nie za dużo?
    Wyrok nakazowy wydał referendarz, więc musze złożyć skargę - rozumiem, że
    kosztuje ona 30 zł.
    Pytanie mam (pilne - środa) - czy te koszty są ok - czy moze prawem kaduka
    tyle sobie zaśpiewali, bo lud ciemny zapłaci?
    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
    Szymon