  • 11. Data: 2013-11-30 19:27:12
    Temat: Re: 4G LTE w Play BEZ LIMITU
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.11.2013 19:23, qwerty wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup

    > Zgłoś do UOKIK i dodatkowo do UKE.

    Powinni reagowac w takich sprwach "z urzedu".

    W koncu mamy duze nasycenie urzednikow, niech zarabiaja na siebie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-11-30 19:30:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    > Powinni reagowac w takich sprwach "z urzedu".
    >
    > W koncu mamy duze nasycenie urzednikow, niech zarabiaja na siebie.

    Nie może być z urzędu. Przecież musi być odpowiednia osoba do przyjęcia
    listu/pisma, umieszczeniu odpowiednich pieczątek itp.

  • 13. Data: 2013-11-30 19:32:19
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-30 19:26, hikikomorisan pisze:

    > Bo co dla nich za biznes, dac wszystkim cos na wiecznosc za darmo?
    > na tym sie nie zarabia.
    >
    > zarabia sie na "za darmow, bez limitow" czyli za 49,99 bez limotow po
    > 24:00 ;)

    własnie sobie przypomniałem jaki niedawno dostałem sms od Orange.

    "1000 minut na rozmowy ze wszytkimi w Orange! Wpisz kod *101*25# i
    potwierdź zieloną słuchawką - aktywacja bezpłatna. Koszt pakietu to 10
    zł (ważność 14 dni)"

    W swiecie Orange bezpłatność i koszt 10zł to jest to samo! ;)

    --
    @foe_pl

  • 14. Data: 2013-11-30 20:26:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Nov 2013, qwerty wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup

    > Nie może być z urzędu.

    Ależ może :)

    > Przecież musi być odpowiednia osoba do przyjęcia
    > listu/pisma, umieszczeniu odpowiednich pieczątek itp.

    No, to co stoi na przeszkodzie powołać do życia ... stosowny urząd?
    "Pełnomocnik do spraw naruszania konkurencji prowadzonych z urzędu",
    chyba właściwe by było "kurator do spraw naruszania konkurencji" :>
    Ja tam bym się zastanowił nad operacjami "z urzędu" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2013-11-30 20:48:31
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Ja tam bym się zastanowił nad operacjami "z urzędu" ;)

    Wiem dlaczego... Bo jakby tego nie zaplanowac to final bylby "mialo byc
    tak pieknie, a wyszlo jak zwykle".

    Czy w tym kraju nie moze nigdy nic sie udac, ot tak, nie przypadkiem,
    tylko zamierzone, przemyslane, celowe.

    Choodzi mi oczywiscie o sfere urzednicza.

    Bo wiekszosc ludzi i firm prywatnych to jakoms cudem "swietuje sukces za
    sukcesem" tylko jakos nie robia z tego przecinania wstegi.

    Po prostu - plan, realizacja, poprawne wykonanie - to cos normalnego.

  • 16. Data: 2013-12-01 19:15:53
    Od: "Krzysztof." <t...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Reklama drze sie BEZ LIMITOW
    >
    > A ja widze, ze z limitami
    > http://www.play.pl/oferta/play-internet/play-online-
    promo/

    > Czyli co, zarchiwizowac reklame, wykupic usluge, zaskarzyc? :>
    >
    > Dlaczego przy reklamach lekow wymuszono "szybkoczytajacegoklauzulelektora"
    > a pozostalych reklam to nie dotyczy?
    >
    > Powinien na koncu przeczytac
    >
    > "bez limitow dotyczy tylko pobierania w nocy od godz ... do godz.... a
    > przez przez pierwsze 6 miesiecy w ramach promocji brak limitow cala dobe"
    >
    > Nienawidze klamliwych reklam.
    Ja też.
    Zgłaszać do Uokik.
    Za takie
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/uokik-186-m
    ln-zl-kary-dla-polkomtela-za-wprowadzanie,1734481,41
    99
    dostali karę.

    K.

  • 17. Data: 2013-12-09 07:41:19
    Od: XJL <X...@w...pl.invalid>

    W dniu 30.11.2013 19:32, the_foe pisze:
> [...]
    > zł (ważność 14 dni)"
    >
    > W swiecie Orange bezpłatność i koszt 10zł to jest to samo! ;)

    Ja miałem w Orange promocję o nazwie

    'do 5 osób za darmo'

    W praktyce było to do 5 osób w Orange, 1000 minut miesięcznie, za 5zł od
    osoby.

  • 18. Data: 2013-12-09 14:52:17
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.12.2013 07:41, XJL wrote:

    > Ja miałem w Orange promocję o nazwie
    >
    > 'do 5 osób za darmo'
    >
    > W praktyce było to do 5 osób w Orange, 1000 minut miesięcznie, za 5zł od
    > osoby.

    No bylo cos takiego w Orange, ale skoro nie chcieli mnie jako klienta to
    sobie poszedlemwpsizdu.

    Ale oni wszyscy maja taktyke "costam jest za darmo ale musisz zaplacic
    najpierw pare zlotych"

  • 19. Data: 2013-12-10 19:52:30
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 07:41, XJL pisze:

    > Ja miałem w Orange promocję o nazwie
    >
    > 'do 5 osób za darmo'
    >
    > W praktyce było to do 5 osób w Orange, 1000 minut miesięcznie, za 5zł od
    > osoby.

    Najnowszy SMS:

    "Internet w telefonie bez ograniczeń? Teraz to mozliwe dzieki
    swiatecznemu pakietowi 3GB za 3zł na 30 dni"

    wg mnie 3GB to jak najbardziej realne ograniczenie ...

    --
    @foe_pl

  • 20. Data: 2013-12-10 21:40:06
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.12.2013 19:52, the_foe wrote:

    > Najnowszy SMS:
    >
    > "Internet w telefonie bez ograniczeń? Teraz to mozliwe dzieki
    > swiatecznemu pakietowi 3GB za 3zł na 30 dni"
    >
    > wg mnie 3GB to jak najbardziej realne ograniczenie ...

    Ni ema jakiejs prostej stronki z formularzem do zgl