  • 11. Data: 2005-03-15 22:03:20
    Temat: Re: 3x kanary
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Beniamin [Tue, 15 Mar 2005 19:54:35 GMT]:

    > Art. 193. KK Kto wdziera się [...]

    O dzieki wielkie, wlasnie o cos takiego mi chodzilo.

    > Może też zainteresować Cię:
    > Art. 191.
    [...]
    > Sprawca działa w celu wymuszenia zwrotu wierzytelności,
    > a więc świadczenia należnego.

    Ten akurat bynajmniej nie ma zadnej naleznej wierzytelnosci.
    Raz, ze kary zostaly bezczelnie sfalszowane, dwa, ze nawet
    gdyby byly prawdziwe -- sa sprzed ponad 3 lat, wiec z tego
    co mi tu juz napisano i tak po porzedawnieniu jest.

    > W wypadku gdy świadczenie jest nienależne, wchodzą w grę
    > przestępstwa przeciwko mieniu.

    I te wlasnie mnie interesuja.

    Dzieki :)

    Kira

  • 12. Data: 2005-03-15 22:17:20
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > nie mialem mandatu, a koles nie robi sobie kawalow tylko nagminnie
    > wykozysztuje moje imie.
    >
    > ale sprawa sie rozwniela bo bylem na polizei i okazalo sie ze zlapali tego
    > kolesia ale teraz powolujac sie na ochrone danych nie chca podac kto to
    > jest. czy jest jakas mozliwosc by uzyskac te dane osobowe?

    IMHO chwilowo mogą, ale i tak sie dowiesz w późniejszych etapach
    postępowania.

    Pozdrawiam,
    Beniamin