  • Data: 2010-05-12 14:46:56
    Temat: 244/1 alkohol i pierwsze zatrzymanie i co dalej
    Od: "g...@o...eu" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    jak w temacie art 244/1 zatrzymanie i co dalej

    Osoba zatrzymana pod wpływem akoholu stawiająca czynny opór, dopuściła się
    znieważenia naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariusza, tryb
    przyspieszony.

    Jako osoba Zielona interesuja mnie procedury takiego postępowania.
    Przeszukując gogle można się pogubić w ilości wyników. Za porady typu: KPK
    (brak czasu), adwokat(brak kasy); dziękuję za tego typu podpowiedzi.

    Chodzi mi o konkretne podpowiedzi typu: zaswiadczenia, składania zażaleń-
    wyjaśnień lub nie, jak-kiedy-gdzie adwokat materiały postępowania. Czy
    czekać na rozwój wydarzeń(kare) czy interweniowac a wiadomo czas nagli
    tryb przyspieszony?

    1 zatrzymanie
    2 przesluchanie jako nietrzeżwy (brak podpisu na protokole) 3 lekarz
    4 trzeżwienie
    5 przesluchanie po 24 h (odbiór protokołu) 6 ....i co dalej
    7 ...
    99 ...
    100 kara lub nie

    pozdrawiam